درباره آرایش سیاسی تیم احمدی نژاد در یزد:

احمدی‌ نژادی‌ها در یزد بی سروصدا آمدند

احمدی‌نژادی‌ها از سراسر شهرستانهای یزدآمدند.ثبت‌نام فعالان سیاسی و مدیران دولت قبلی در این چند روز حاصل تلاش دو جریان از یک خواستگاه است که به موازات یکدیگر از بهار و تابستان گذشته فعال شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) اگرچه جبهه یکتا و پایداری هر دو مدعی بودند نه برنامه‌ ای برای انتخابات دارند و نه ارتباطی با یکدیگر. اما اسامی منتشرشده از ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها در این چند روز خلاف این را می‌گوید.

جریانی با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی» و «جبهه یکتا» که اولی به‌طور مشخص زیر نظر محمود احمدی‌نژاد فعال شد و دومی را وزرای سابقش راه‌اندازی کردند. حالا اخبار رسیده حاکی از این است که برخی از چهره‌های شاخص آن برای مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

در اردکان، چهره شاخص آنها غلامرضا خواجه سروی معاون وزیر علوم دولت دهم است که بعد ازبرکناری اش با رفت و آمدهای زیاد در محافل سیاسی اصولگرایان یزدی به تبلیغ جبهه یکتا پرداخت و با حتی با سخنرانی های تند خود علیه دولت تدبیر زمینه حضور خود را فراهم می کرد.

در میبد،این حجه الاسلام قاسم روانبخش شاگرد ارشد آیت الله مصباح یزدی بود که پرچمدارجبهه پایداری در استان یزد شد.او در ماههای اخیر درروستاهای استان یزد با پرچمداری و دفاع از فعالیت های احمدی نژاد به دولت و فعالیت های آن تاخت.

در یزد نیز با ورود سید جلیلی میر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در دولت نهم و دهم این رویه رنگ پررنگ تری به خود می گیرد.او اینقدر به جبهه سیاسی پایداری علاقه مند بود که حتی با اینکه شغل دولتی در زمان صدارت خود داشت درفعالیت های انتخاباتی جبهه پایداری، خود را به قم می رساند و دراستان یزد ابلاغ کننده اهداف این جبهه سیاسی شد.

سید ناصر امامی فرماندار دولت احمدی نژاد درشهرستان خاتم که رابطه دوستی و رفاقت با مجتبی هاشمی ثمره تئوریسین فکری احمدی نژاد دارد نیز وارد گود انتخابات شده است.او نیز امیدوار است به پشتوانه برخی از رابطه هایی کخه با هنرمندان استان دارد در این خصوص به خوبی به ایفای نقش بپردازد.

هدایی فرماندار دولت احمدی نژاد در بهاباد و تفت هم یکی دیگر این افراد است.او نیز امیدواراست به پشتوانه فکری که با احمدی نژاد دارد بتواند در رای گیری برای جریان فکری احمدی نژادها موثر و ثابت قدم باشد.

به هر حال اگرچه این افراد بر مستقل‌بودن تأکید می‌کنند اما یک ‌دوره مدیر دولت پیشین‌بودن کافی است تا احمدی‌نژادی خوانده شوند، چراکه در تصمیمات و عملکرد دولت پیشین شریک بودند.تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..