شناسه خبر: 82563
منتشر شده در مورخ: ۹۸/۰۶/۲۸
ساعت: ۰۵:۳۴
بررسی مشکلات در گفتوگوی تلفنی استاندار یزد با مردم استان
استاندار یزد پس از پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت)، تاکید کرد: برای ارتباط نزدیک و مستقیم با مردم، راههای ارتباطی گوناگون را مورد استفاده قرار داده ایم و تلاش میکنیم در کوتاهترین زمان ممکن به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.
به گزارش یزدی نیوز "محمدعلی طالبی" پس از پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، گفت: برای ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم همه مکانیزمها و راههای ارتباطی را مورد استفاده قرار دادهایم که از آن جمله میتوان به سامانه ارتباط مردم و دولت اشاره کرد.
استاندار یزد ادامه داد: در این جلسه نیز با کسانیکه به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به استانداری یزد را ندارند یا ترجیح می دهند از طریق سامانه سامد مشکلاتشان را مطرح کنند، گفتوگو کردم و تلاش میکنیم در کوتاهترین زمان ممکن به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی نماییم.
وی افزود: خوشبختانه با ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، شرایطی به وجود آمده تا مطالبات مردم پیگیری شود و نتیجه به اطلاع آنها برسد.
"طالبی" در پایان سخنان خود با تاکید بر تلاش مدیران استان یزد برای ارتباط مستقیم با مردم، خاطرنشان کرد: در کنار پاسخگویی در سامانه سامد، افتخار داشتهایم تا با دیدارهای عمومی و همچنین پاسخگویی به پیام ها و نامهها، پیگیر مطالبات مردم باشیم که در این رابطه نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
گفتنی است در ابتدای سال جاری از سوی استاندار یزد برنامه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در استانداری به منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان ها ابلاغ گردید و مسئولان استان با اطلاعرسانی قبلی پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم هستند.
منبع:استانداری یزد
بخش نظردهی بسته شده است..