افزایش فروش محصولات داخلی در گرو رونق برندها
یک مشاور اقتصادی و مدرس برندیگ استان یزد با بیان اینکه رشد کیفیت، فروش و بازاریابی مسیر توسعه اقتصادی کشور است، گفت: افزایش فروش و حضورقوی محصولات بومی در بازارهای جهانی مستلزم رونق برندها است.
به گزارش یزدی نیوز«داود احمدی» با بیان اینکه امروزه دغدغه اکثر مدیران صنایع این است که تولید خود را افزایش داده و بتوانند بهتبع آن سود خود را افزایش دهند، اظهار کرد: این موضوع در سال جاری به خاطر تأکید مقام معظم رهبری اهمیت بیشتری پیداکرده و مدیران صنعتی و تولیدی باید بیشتر به آن بپردازند و مواردی که میتواند به این موضوع کمک کند را مورد توجه قرار دهند. معضل ما این است که خارج از مرزهای کشور، حرفی برای گفتن نداریم درست است که چه بهاجبار، به خاطر بسته شدن واردات بسیاری از کالاها و یا به اختیار، بعضی از کالاها در ایران فروخته میشوند، اما اگر بخواهیم آنها را در بازار جهانی عرضه کنیم حرفی برای گفتن نداریم و حتی در داخل هم نمیتوانیم با رقبای و برندهای خارجی رقابت کنیم.
بخش نظردهی بسته شده است..