شناسه خبر: 68209
منتشر شده در مورخ: ۹۷/۰۹/۱۴
ساعت: ۰۶:۱۶
بررسی نحوه خدمات دهی شرکت برق استان
به منظور بررسی وضعیت خدمت رسانی شرکت توزیع برق استان به مشترکان به چند مرکز خدمت رسان در یزد سر زدیم .
به گزارش یزدی نیوزهر چند برخی از مردم از نحوه خدمت در برخی حوزه ها نظیر پرداخت قبوض گلایه ای نداشتند اما در بخش های نصب کنتور ، انتقال مالکیت و تسویه حساب کارکرد کنتور خانه های استیجاری گلایه داشتند .
مسئولان شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه معدود مشکلات موجود عمدتا در اثر بی اطلاعی مردم از قوانین خدمات برق است و با این وجود مردم می توانند با اطلاع دهی به مراکز پیش خوان و سالن امور خدمات مشترکیان در ادارات برق مشکل را مرتفع کنند.
منبع:خبرگزاری صداوسیما
بخش نظردهی بسته شده است..