برندسازی شهر یزد بر مبنای ظرفیت های شاخص صورت می گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد معرفی توانمندی های یک منطقه با عنوان و یا نشانی مشخص را در شبکه گسترده ارتباطات جهانی اثرگذار دانست و از برندسازی شهریزد بر مبنای نگاه چند بعدی و معرفی ظرفیت های شاخص خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد شورای راهبری برندسازی شهر یزد تشکیل و آغاز به کار کرد.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این جلسه گفت:برندسازی شهری از اهمیت بالایی در ارائه تصویری از شهرها و مکان ها در ذهن مخاطبان برخوردار است و شهر را از مکانی معمولی به مقصدی جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند.
 
«علی زینی وند» افزود:شورای راهبری برندسازی شهر یزد با همکاری استانداری،شورای شهر و شهرداری یزد،اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و بخش خصوصی  فعال در حوزه گردشگری تشکیل شده است و هدف از این شورا جمع بندی توانمندی ها و تسهیل شرایط برای تحقق برندی مناسب در معرفی هر چه بهتر شهر یزد با نگاه ملی و بین المللی می باشد.
زینی وند با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مسئولیت دبیرخانه این شورا را به عهده دارد خاطرنشان کرد:برندسازی شهر یزد بر  مبنای نگاه چند بعدی،توجه به دیدگاه های متنوع و معرفی ظرفیت های شاخص صورت می گیرد.
معاون استاندار یزد اظهار داشت:شهرجهانی یزد بر مبنای پیشینه،ظرفیت،امکانات و فعالیت های خود از نوعی شهرت برخوردار است و تبدیل این موضوعات پراکنده به صورت فشرده و با عنوان و یا نشانی مشخص در شبکه گسترده  ارتباطات جهانی تاثیری چشمگیر بر معرفی و جذب مخاطب به همراه دارد.
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..