شناسه خبر: 63135
منتشر شده در مورخ: ۹۷/۰۱/۰۳
ساعت: ۱۸:۲۶
سامانه تلفن گویای ۰۹۶۲۹ آماده اطلاعرسانی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی
معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری در نامهای به استانداران سراسر کشور از راهاندازی سامانه تلفن گویای 09629 و اپلیکیشن موبایلی سامانه نظارت بر خدمات سفر برای اطلاعرسانی و دریافت پیشنهادات، شکایتها و انتقادات مسافران نوروزی در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش یزدی نیوز «علی اصغر مونسان» معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری در این نامه آورده است: هموطنان و مسافران نوروزی میتوانند در هنگام سفر کلیه شکایتها، انتقادات و پیشنهادات خود از نحوه ارائه خدمات در مراکز مختلف ازجمله اماکن گردشگری، مراکز اقامتی، آژانسها، مجتمع خدمات رفاهی، پایانهها، مراکز ارائه کالا و خدمات و مراکز بهداشتی و درمانی را در سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ ثبت کنند.
شکایتها، انتقادها و پیشنهادات رسیده به این سامانه از طریق دبیرخانه ستاد مرکزی و ستادهای اجرائی استانها مورد پیگیری قرارگرفته و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
گفتنی است اپلیکیشن موبایلی این سامانه از طریق آدرس اینترنتی app.ichto.ir قابل دریافت است.
منبع:استانداری یزد
بخش نظردهی بسته شده است..