اداره کل پست یزدپیشگام در امر خدمات رسانی

no-thumbs

مدیرکل پست استان یزد ضمن گرامیداشت « روز جهانی پست» گفت: اداره کل پست استان یزد، پیشگام در امر خدمات رسانی به مردم و گسترده ترین شرکت خدماتی به مردم بوده است.

به گزارش یزدی نیوزمسعود دهقان مدیرکل پست استان یزد، ضمن گرامیداشت روز جهانی پست ب گفت: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان گسترده ترین شرکت خدماتی کشور نقش زیر بنایی در توسعه اقتصادی و بهره وری ملی ایفا می کند که ما نیز در این راستا این روز جهانی را گرامی می داریم.

 

وی افزود: شرکت  ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دولت «تدبیر و امید» با اتکال به پروردگار متعال و اثبات وجود خود به عنوان اهرمی موثر در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … در سایه حمایت های دولت و مجلس موفق شده است تا ارائه خدمات عمومی و دولتی را سامان بخشیده و رضایت بیش از پیش  هموطنان را فراهم کند.

 

مدیرکل پست استان یزد تصریح کرد: این شرکت با توجه به شعار«پست هوشمند در خدمت مردم» و همچنین در راستای ابعاد سه گانه پستی (فیزیکی، الکترونیکی و مالی) و با استفاده از تجربه کشورهای موفق و همچنین بازنگری در فعالیت ها و اصلاح اساسی در ساختارهای فنی، مالی و سازمانی، تحولی چشمگیر را در عرصه خدمت رسانی موجب شده و پویایی، سرآمدی و تأمین رضایت ذینفعان را به عنوان هدف غایی خود تعیین کرده است.

 

دهقان با اشاره به فعالیت های اداره کل پست استان یزد خاطرنشان کرد: ما در استان یزد ۱۸۸ واحد پستی، ۷۶ واحد پست شهری (۶۱ دفتر پیشخوان دولت و ۱۵ دفتر پست دولتی )، ۱۱۲ واحد پست روستایی (۹۴ دفتر ict  روستایی و ۱۸ نمایندگی پستی )، ۳۰۰ صندوق پستی داریم که به منظور ارائه خدمات به مردم هستیم.

 

وی گفت: اهم اقدامات انجام شده اداره کل پست استان یزد شامل اصلاح ساختار (ادغام واحدها، تعدیل نیرو، چابکسازی ستاد و تقویت بخش توزیع و اجرا)، ارتقای سطح معیشت پرسنل، تدوین و تصویب اساسنامه شرکت ملی پست ج.ا.ا   ، ساماندهی و بهینه سازی منابع انسانی، ساماندهی و بازسازی اماکن و تجهیزات پستی، ساماندهی و بازسازی ناوگان، حمل و نقل و خودرویی، راه اندازی سیستم مدیریت پاسخگویی به شکایات ازطریق سایت http://eop.post.ir، راه اندازی سامانه هوشمند همراه نامه رسان، شروع پروژه صندوق های هوشمندپستی معابر است.

 

مدیرکل پست استان یزد حذف قراردادهای غیر اقتصادی و عقد قراردادهای با ارزش افزوده در راستای توسعه خدمات نیابتی و رفاه حال مشتریان با شرکتهای ، سازمان ها و افراد حقیقی و حقوقی از جمله  ثبت اسناد ، شرکت مخابرات ،  پزشکی قانونی ، اداره کل تأمین اجتماعی ، دادگستری ، شهرداری ، اداره کل مالیاتی ، اداره کل دامپزشکی ، بانکهای ملی ، مهر اقتصاد ، مسکن ، رسالت  از جمله این فعالیت ها است.

 

دهقان افزود: بالاتر بودن  سرانه مرسوله پستی در استان نسبت به میانگین سرانه مرسولات پستی در کشور، بهنگام سازی اطلاعات کدپستی  در سطح استان و نصب پلاک کدپستی شهری و روستایی، گسترش سرویس تمبرشخصی ، چاپ و ارسال کارت پستال الکترونیکی نیز از دیگر خدمات ما در پست استان یزد بوده است.

 

وی گفت:  ما در استان یزد اقداماتی در راستای شعار سال داشته ایم که مهمترین اقدامات به عمل امده درراستای تحقق این طرح اقتصادمقاومتی دراستان  شامل برگزاری جلسات کارگروه استانی  GNAFباحضور نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط، تشکیل کمیته تخصصی نقشه سرویس های مرتبط با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بهره گیری از دانش وتوان شرکت های دانش بنیان درزمینه طراحی وتولیدسیستم های نرم افزاری وسرویس های موردنیازطرح بوده است.

 

مدیرکل پست استان یزد بیان کرد: بهره گیری ازدانش های روزوعلمی دانشگاهی دنیاازجمله دانشگاه ملبورن استرالیابه عنوان پیشرودرزمینه پیاده سازی سیستم های یکپارچه اطلاعات مکانی درجهان، بررسی علمی وکارشناسی ساختارهای نشانی استاندارد و پالایش اطلاعات نشانی بانک اطلاعات کدپستی ده رقمی، به هنگام سازی کامل کدپستی شهرهاو ۵۰ درصد روستاهها مطابق با برنامه کشوری، به هنگام سازی بیش از ۸۱۰ هزار رکورد کد پستی (۷۱۷ هزار شهری و ۹۳ هزار روستایی) ، پایان عملیات تعیین مختصات جغرافیایی ساختمانها درنقاط شهری استان بوده است.شبستان

بخش نظردهی بسته شده است..