گردهمایی حامیان دولت در یزد در واکنش به وضعیت انتخاب استاندار و درخواست از عارف

مراسمی با عنوان دولت وفاق ملی با استقبال گسترده فعالان ستاد انتخاباتی و حامیان مردمی دولت پزشکیان در یزد برگزار و نسبت به روند انتخاب مقام ارشداستان انتقاداتی مطرح شد.

مراسمی با عنوان دولت وفاق ملی با استقبال گسترده فعالان ستاد انتخاباتی و حامیان مردمی دولت پزشکیان در یزد برگزار و نسبت به روند انتخاب مقام ارشداستان انتقاداتی مطرح شد.
بنابر این گزارش حامیان از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در یزد و شهرستان های مختلف استان در نشستی با عنوان حمایت از دولت بر انتخاب مدیر ارشد استان از جناح حامی دولت تاکید کردند.
دکتر توحیدی فراز مسئولان ستاد با تاکید بر اینکه مردم استان با رای خود در فضای سنگین انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردد خواهان تغییر هستند، گفت: باید بپیریم اختلاف نظر وجود دارد و نمیتوان همه نظرات را یکسان کرد. اتفاقاتی که در این سه سال تحت پوشش خالص سازی مثلا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی یزد یا حوزه سلامت استان صورت گرفته در طور تاریخ چند ده ساله این دانشگاه رخ نداده بود و چه اتفاقاتی برای اساتید و دانشجویان افتاده است.
حجت الاسلام میر یکی دیگر از فعالان ستاد پزشکیان در استان در سخنانی گفت: تحلیل آمار انتخابات استان نشان می‌دهد بر اساس درصد مشارکت یزدیها، حدود ۲۵ درصد از سبد آرای رییسی در ۱۴۰۰ به سبد رای سنتی اصلاح طلبان یزد ریخته شده است و این بدان معنی است که مردم استان خواستار تغییر هستند.
وی در سخنان خود از پزشکیان درخواست کرد به پیام مردم برای تغییر توجه کند.
محمدی یکی از فعالان ستاد در حاشیه این نشست گفت: افرادی در یزد در انتخابات به صورت رسمی و علنی هم قسم شدند علیه پزشکیان و به نفع رقیب وی کار کنند و کردند و حتی عکس این قسم خوردن را منتشر کردند. حالا همان افراد در حال انتخاب استاندار یزد هستند. سوال این است اگر جلیلی رئیس جمهور می شد، چه کسی گزینه استانداری او در یزد بود؟ پاسخ این است که همین افراد هم اکنون با پررویی تمام، میگویند در چارچوب فکری پزشکیان هستیم و میخواهند استاندار شوند درحالی که سابقه این افراد روشن است و اصلا چنین ادعایی، مضحک است.
علی افخمی یکی دیگر از فعالان اصلاح طلب و حامی دولت پزشکیان دراستان در سخنانی با انتقاد از بعضی رویه ها و رفتار ها، از عارف معاون اول دولت در خصوص روند انتخاب استاندار یزد تقاضای نگاه ویژه کرد و از او خواست برخی مسائل را در نظر بگیرید.
افخمی گفت: آقای عارف ما خواستار انجام تغییرات از مسیر اصلاح طلبی و تفکر دولت هستیم و تغییر باید با این نگاه باشد و این را باید بدانید که ما همچنان هستیم.

 

حواستان به آقازاده ها و ژن های خوب باشد
علی دهقانی یکی از فعالان ستاد نیز در حاشیه این نشست گفت: خبرهایی میرسد که برخی آقازاده های جریان مختلف که خوشنام هم نیستند در حال تصمیم سازی برای تاثیرگذاری در روند انتخاب مقام ارشد استان هستد.این حرفها، خجالت آور است و امیدواریم افرادی همچون آقای عارف این مسائل را در نظر داشته باشند.
گفتنی است جمال الدین عزیزی، علی افخمی، فاطمه عباسقلی زاده از مسئولان ستاد استانی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری و بمراه تعدادی دیگر از فعالان ستاد و حامیان مردمی نیز در این نشست سخنرانی و بر ضرورت توجه به خواسته های حامیان خود در مبحث تغییر توجه کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..