تولیدکننده لوله و اتصالات یو پی وی سی در یزد

تولیدکننده لوله و اتصالات یو پی وی سی در یزد

تولیدکننده لوله و اتصالات یو پی وی سی در یزد

لوله یو پی وی سی به دلیل نوع کاربرد و عملکرد عالی خود امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک جایگزین عالی برای لوله های فلزی یا پی وی سی قدیمی است. یکی از باسابقه ترین تولید کننده لوله یو پی وی سی کارخانه و شرکت نی پولیکا است که با انواع استانداردهای لازم ملی و بین المللی بهترین لوله و اتصالات یو پی وی سی را در کشور تولید می‌کند.

لوله و اتصالات یو پی وی سی تولید شده در یزد قابل رقابت با انواع لوله های خارجی است و با دارا بودن انواع استاندارد ملی و بین المللی برای انواع مصارف ساختمانی و صنعتی قابل استفاده است.

لوله یو پی وی سی چیست؟

لوله یو پی وی سی یا پلی‌وینیل کلراید سخت (Unplasticized Polyvinyl Chloride) نوعی از لوله پلیمری است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، به طور گسترده ای در مصارف مختلف از جمله آبرسانی، فاضلاب، آبیاری و زهکشی، و همچنین کاربردهای صنعتی استفاده می شوند.

این نوع لوله به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و ضربه و با توجه به وزن کم و تحمل دمای بالا، طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه این نوع لوله ها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع لوله های فلزی یا سیمانی انتقال آب و فاضلاب محسوب می شوند و لازم است انواع لوله های قدیمی با لوله های یو پی وی سی جایگزین گردند.

کارخانه تولید لوله یو پی وی سی در یزد

خوشبختانه در استان یزد که یکی از شهرهای صنعتی کشور است کارخانه تولید لوله یو پی وی سی با تمام استانداردهای لازم ظرفیت بالایی برای تولید و جایگزین نمودن این لوله ها در کشور ایجاد کرده است.

کارخانه تولید لوله و اتصالات یو پی وی سی نی پولیکا با سابقه ای نزدیک به نیم قرن (تاسیس ۱۳۵۸) جزو اولین واحدهای صنعتی با پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی است.

کارخانه تولید لوله و اتصالات یو پی وی سی با برند تجاری نی پولیکا یکی از مجهزترین کارخانه تولید لوله و اتصالات یو پی وی سی در کشور نیز می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به آزمایشگاه کنترل کیفی با جدیدترین وسایل و تجهیزات با هدف برخورداری از بالاترین کیفیت در نوع خود مجهز گردیده و محصولات خود را به‌طور مستمر و در حین تولید تحت کنترل قرار می‌دهد.

مزایای لوله های یو پی وی سی

  • مقاومت و دوام بالا: لوله یو پی وی سی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رسوب گذاری و مواد شیمیایی خورنده مقاوم است. این ویژگی باعث می شود این لوله ها برای مصارف طولانی مدت و در شرایط سخت، ایده آل باشند.
  • وزن سبک: لوله UPVC به طور قابل توجهی سبک تر از لوله فلزی مانند فولاد است. این امر حمل و نقل و نصب آن را آسان تر و کم هزینه تر، و در نتیجه استفاده از آن را به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند.
  • اصطکاک کم: سطح داخلی صاف لوله یو پی وی سی جریان سیال را بهینه می‌کند و افت فشار را به حداقل می‌رساند. این امر به نوبه خود منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های پمپاژ می شود.
  • عایق حرارتی: لوله یو پی وی سی UPVC عایق حرارتی عالی است و از هدر رفتن گرما یا سرما در سیالات عبوری جلوگیری می کند. این امر لوله یو پی وی سی را برای مصارف گرمایش و سرمایش مناسب می سازد.
  • ایمینی بالا: لوله های یو پی وی سی به طور ذاتی خود خاموش شونده هستند و در صورت آتش سوزی شعله ور نمی شوند. این امر آنها را برای استفاده در ساختمان ها و سایر سازه های حساس به آتش ایده آل می‌کند.
  • دوستدار محیط زیست: لوله های یو پی وی سی قابل بازیافت هستند و به طور کامل تجزیه می‌شوند. آنها به طور کلی از مواد اولیه غیر سمی ساخته می شوند.
  • مقرون به صرفه: لوله های یو پی وی سی ( UPVC) در مقایسه با لوله های فلزی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر هستند.
  • سهولت نصب: لوله یو پی وی سی (UPVC) را می توان به راحتی با استفاده از چسب، حلقه های آب بندی و سایر اتصالات به هم متصل کرد. این امر نصب آنها را سریع و آسان می کند.

کاربرد های لوله یو پی وی سی (UPVC)

لوله یو پی وی سی در صنایع مختلف کشاورزی، ساختمان سازی، آبرسانی و …. کاربرد های فرآوانی دارد که در ادامه به بررسی برخی از مهمترین کاربرد های لوله یو پی وی سی (UPVC) خواهیم پرداخت:

کاربرد لوله یو پی وی سی در آبرسانی

سیستم های آبرسانی مسکونی: لوله های یو پی وی سی به طور گسترده ای برای انتقال آب آشامیدنی در خانه ها، آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی استفاده می شوند. همچنین این لوله ها در ساختمان های اداری، مراکز تجاری، هتل ها و سایر اماکن تجاری برای انتقال آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیستم های آبرسانی صنعتی: در کارخانه ها، تاسیسات تولیدی و نیروگاه ها برای انتقال آب مورد نیاز فرآیندهای صنعتی از لوله های یو پی وی سی استفاده می‌شوند.

کاربرد لوله یو پی وی سی در سیستم فاضلاب

سیستم های فاضلاب خانگی: لوله های یو پی وی سی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، ماده ای مناسب برای انتقال فاضلاب خانگی هستند.

سیستم های فاضلاب صنعتی: در صنایع مختلف برای جمع آوری و انتقال فاضلاب صنعتی از این لوله ها استفاده می شود.

کاربرد لوله یو پی وی سی در آبیاری و کشاورزی

سیستم های آبیاری کشاورزی: از لوله های یو پی وی سی به دلیل وزن سبک و سهولت نصب، برای انتقال آب در سیستم های آبیاری مزارع و باغ ها استفاده می شود.

سیستم های آبیاری خانگی: این لوله ها برای آبیاری باغچه ها، چمن ها و محوطه سازی منزل نیز کاربرد دارند.

کاربردهای لوله یو پی وی سی در صنعت

انتقال مواد شیمیایی: لوله های یو پی وی سی به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی خورنده، برای انتقال طیف گسترده ای از مواد شیمیایی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

انتقال هوا: در سیستم های تهویه مطبوع و برای انتقال هوا، لوله های یو پی وی سی کاربرد گسترده ای دارند.

سایر کاربرد ها

انتقال برق: لوله های یو پی وی سی به دلیل عایق بودن الکتریکی و مقاومت در برابر آتش، در انتقال برق نیز کاربرد دارند.

جارو مرکزی: در سیستم های جارو مرکزی منازل و دیگر مکان ها، از لوله های یو پی وی سی استفاده می‌شود.

برترین تولید کننده لوله یو پی وی سی در یزد

لوله های یو پی وی سی به دلیل حساسیتی که دارند باید با استانداردهای روز تولید و به بهره برداری برسند. مهمترین تولیدکنندگان لوله های یو پی وی سی اغلب دارای گواهینامه های استاندارد ملی هستند. در استان یزد یکی از برترین تولیدکنندگان لوله های یو پی وی سی با برند تجاری نی پولیکا توانسته است تمامی استانداردهای ملی به همراه استانداردهای بین المللی شامل انواع ISO و گواهی CE اروپا را برای تولید محصولات خود به دست آورد.

در یزد، به علت صنعتی بودن این شهر، لوله های یو پی وی سی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. این لوله ها در صنایعی از جمله آبرسانی و کشاورزی کاربرد داشته و به یکی از اصلی ترین محصولات در این شهر تبدیل شده اند.

شرکت صنایع پلاستیک یزد یکی از تولید کنندگان باسابقه لوله و اتصالات یو پی وی سی

یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان لوله یو پی وی سی در یزد، شرکت صنایع پلاستیک یزد با نیم قرن تجربه است. این شرکت با تولید انواع لوله و اتصالات یو پی وی سی از جمله لوله های فاضلابی، اتصالات فاضلابی، لوله های جارو مرکزی و لوله های آب باران و ناودانی توانسته این محصولات را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه نماید.

شرکت صنایع پلاستیک یزد با نام تجاری نی پولیکا، دارای استاندارد های ملی و جهانی لازم بوده و محصولات خود را با کنترل دقیق کیفیت مواد اولیه، فرآیند تولید و محصول نهایی، با کیفیت عالی و درجه یک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

قیمت لوله یو پی وی سی در یزد

لوله یو پی وی سی با توجه به تعداد، طول و ضخامت خود قیمت گذاری می‌شود. قیمت لوله یو پی وی سی نسبت به انواع فلزی خود بسیار مقرون به صرفه است، چرا که لوله های یو پی وی سی عمر بالایی داشته و در برابر خوردگی و آسیب مقاوم هستند. این لوله ها نسبت به نوع و کاربرد خود قیمت متفاوتی دارند. برای دریافت لیست قیمت لوله پولیکا در یزد می‎‌توانید با شرکت صنایع پلاستیک یزد در تماس باشید.

خرید لوله یو پی وی سی در یزد

انتخاب بهترین شرکت جهت خرید لوله یو پی وی سی بسیار مهم است. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، با توجه به کاربرد گسترده ای که لوله های یو پی وی سی در صنایع مختلف دارند خرید بهترین لوله ها با استانداردهای بین المللی بسیار حائز اهمیت است.

برای خرید لوله یو پی وی سی در یزد یا سفارش عمده از بهترین تولید کننده لوله و اتصالات یو پی وی سی در استان یزد، لازم است نوع، اندازه و ضخامت لوله مورد نظر خود را مشخص کرده و با کارشناسان فروش شرکت نی پولیکا در تماس باشید.

جمع بندی

لوله‌های یو پی وی سی به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و کارآمدترین مواد در صنایع مختلف، به ویژه در ساختمان‌ها و تاسیسات، شناخته می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل عدم استفاده از نرم‌کننده‌ها در ساختار خود، از مقاومت خارق‌العاده‌ای در برابر خوردگی، مواد شیمیایی خورنده و شرایط سخت محیطی برخوردار هستند. طول عمر بالا، وزن سبک و سهولت نصب، از دیگر مزایای بارز لوله‌های UPVC به شمار می‌روند.

شما می‌توانید بهترین لوله یو پی وی سی را از شرکت نی پولیکا، در سایز ها و ضخامت های متفاوت خریداری کرده و از کیفیت این محصولات اطمینان داشته باشید.

بخش نظردهی بسته شده است..