بازدید مدیرکل پست استان از شرکت صنایع روغن‌های خوراکی داتیس

ظهر روز گذشته مهندس آقاجانی مدیرکل پست استان با همراهی معاونین فنی و بازرگانی و پشتیبانی این اداره کل از شرکت صنایع غذایی نشاط آور یزد(داتیس) تنها واحد فعال پالایش روغن خوراکی در استان یزد بعنوان کارخانه تولید محصولات سالم و سلامت محور واقع در شهرک صنعتی یزد بازدید نمودند.

 

✍️ به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، در این بازدید آقاجانی با اشاره به خدمات پست مستقیم و پست تبلیغ افزود: یکی از سرویس‌های با اهمیت شرکت ملی پست که  حلقه‌ی اتصال تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات با مصرف‌کنندگان و مشتریان است، پست مستقیم می‌باشد و پست مستقیم را تنها روش تبلیغاتی دانست که به عوامل کسب و کار اجازه می دهد تا از طریق بانک‌های اطلاعاتی ویژه‌ی این سرویس، با مخاطبان مورد نظر خود به‌طور مستقیم ارتباط برقرار نمایند.

 

وی در مورد سرویس پست تبلیغ نیز بیان نمود : در این سرویس پست با بهره‌گیری از امکانات موجود و فضاهای تبلیغاتی درون و برون‌سازمانی مجموعه  ، نسبت به انجام تبلیغات گسترده و مؤثر برای اشخاص حقوقی اقدام می‌کند که این تبلیغات شامل خدماتی نظیر درج بنرها و آگهی‌های تبلیغاتی بر روی دیوار‌های داخلی و بیرونی واحد‌های پستی ، تلویزیون‌های دفاتر پستی، استند ، تابلوهای اعلانات ، بیلبور‌های متعلق به پست ، پوشش موزعین و ناوگان حمل و نقل پستی همچنین توزیع بروشورهای تبلیغاتی شرکت‌ها به منازل مسکونی به صورت با نشانی از طریق تعیین مخاطب و با استفاده از بانک غنی اطلاعاتی پست مستقیم و کدپستی ده رقمی میباشد.

 

در ادامه حاضرین با هدف توسعه همکاری های مشترک به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل مرتبط با این بازدید بحث و تبادل نظر نمودند .

 

📌 لازم به ذکر است : صنایع غذایی نشاط ‌آور یزد تولیدکننده انواع روغن‌های خوراکی با نام تجاری داتیس با هدف تولید و ارائه محصولات سالم و با کیفیت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در شهرک صنعتی یزد آغاز نموده است و از آن زمان تا کنون توانسته نقش مهمی در این صنعت ایفا کند.

 

این شرکت موفق به ارائه محصولات سالم مطابق با بالاترین استانداردهای کیفی‌ملی و جهانی شده است. فرآیند تصفیه روغن خوراکی داتیس در سه مرحله خنثی‌سازی، بی‌رنگ‌سازی و بی‌بوسازی انجام میشود تا روغن پالایش شده بدون هیچگونه مواد افزودنی، با بالاترین استانداردهای جهانی وارد خط بسته‌بندی شود.

بخش نظردهی بسته شده است..