برگزاری جلسه شورای اداری پست استان یزد

هشتمین جلسه شورای اداری اداره کل پست استان یزد در سال جاری به ریاست آقاجانی و با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، در ابتدای جلسه و پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید، آقاجانی سرپرست پست استان ، ضمن عرض خدا قوت  به همه همکاران ، از زحمات و تلاشهای کلیه کارکنان تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به عملکرد پست استان در مهر ماه ، هفت ماهه ابتدای سالجاری و ۲۰ روزه آبان ماه ، از تلاشهای صورت گرفته درحوزه ترافیک و درآمدی و توسعه سرویسهای ارزش افزوده از همکاران حوزه فنی تشکر کرد و با اشاره به نامناسب بودن شاخصهای کیفیت، از همکاران بویژه روسای ادارات پست شهرستانها و معین شهرستانها خواست تا با جدیت در جهت ارتقاء شاخص های کیفی بویژه شاخص های توزیع تلاش نمایند .

سرپرست پست استان ، توضیحاتی را در خصوص شاخصهای ارزیابی bsc از جمله  شاخصهای درصد تحقق ترافیک و درآمد ، توزیع به موقع و موفق مرسولات ، نرخ میانگین ،  ضریب اثر بخشی هزینه (ضریب تعادل) و وصول مطالبات ارائه و رهنمودهای لازم را در در جهت ارتقاء شاخص ها ی مذکور بیان نمودند.

وی خلق ترافیک های جدید ، افزایش ترافیک و جذب بازارهای بالقوه را تضمین کننده وضع مطلوب فعلی ترافیک و درآمد دانست و بر پایش و رصد مستمر ترافیک و درآمدها  و جذب بازارهای جدید تاکید نمود .

بالاترین مقام  پست استان با بیان اینکه اصلی ترین رسالت شرکت ملی پست ، افزایش رضایتمندی مشتریان است ، عنوان کرد:  مهمترین عامل در کسب رضایتمندی مردم، ارتقاء و بهبود کیفی خدمات پستی است که می بایست این موضوع بین همه همکاران نهادینه شود.

آقاجانی پاسخگویی صحیح و مناسب  به مشتریان در کمال ادب و احترام ،  افزایش توزیع موفق و جلوگیری از رسوب مرسولات پستی را در جهت رضایتمندی و تکریم مشتریان حائز اهمیت دانست.

کنترل و نظارت بر اجرای سرویس احراز نشانی  ؛ توزیع دقیق مرسولات در بازه زمانی مشخص (TDS) ؛ پیگیری برگزاری دوره های آموزشی برای کارمندان ؛ انجام دقیق وظایف و مسئولیت های محوله ؛ پاسخگویی مناسب و بموقع به شکایات مشتریان در سامانه eop  ؛ رعایت زمانبندی ابلاغی در توزیع مرسولات بویژه مرسولات قراردادهای کلان ؛ تلاش در خصوص تحقق پیش بینی های ترافیک و درآمد ابلاغی؛ افزایش سهم سرویسهای قراردادی ؛ کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای قبول دولتی و خصوصی ؛ رعایت عفاف و حجاب اسلامی ؛ وصول جدی مطالبات ؛ بازدیدهای دوره ای از دفاتر و واحدهای پستی؛ کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارکنان؛ توزیع بموقع مرسولات و مدیریت هزینه ها از جمله مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

در این جلسه ، هریک از معاونین و رؤسای ادارات ستادی و اجرائی وکارشناسان ، گزارشی از عملکرد هفت ماهه و ۲۰ روزه آبان ماه سالجاری و برنامه های عملیاتی حوزه فعالیت خود راتشریح نمودند و در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

 

بخش نظردهی بسته شده است..