استاندار: تکمیل باقی‌مانده ۲۲۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن یزد در دستور کار باشد

استاندار یزد گفت: تکمیل باقی‌مانده ۲۲۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن یزد در دستور کار باشد و نکته مهم این است که این واحدها درست تحویل متقاضیان شود و تمرکز استان برای نهضت ملی مسکن بر این اصل باشد.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی،  در نشست شورای مسکن استان یزد، افزود: در حال پیگیری برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد برای افتتاح این واحدها هستیم.

وی تاکید کرد: چون پروژه های نهضت ملی مسکن قابلیت حضور ریاست محترم جمهوری را دارد لذا در حال پیگیری برای سفر ایشان به استان و افتتاح پروژه ها هستیم.

استاندار یزد گفت: نباید این پیگیری ها متوقف شود و هر مدیر باید شخصا پیگیر این موارد در مجموعه خود باشد و پروژه ها بطور کامل تحویل گردد.

فاطمی ادامه داد: پروژه یزد یک فولاد آلیاژی نیز به لطف خدا به بهره برداری می رسد که ۳۰۰ میلیون یورو برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: فرمانداران و کارگزاران و دستگاههای مرتبط و بانک ها باید اولویت اول خود را تمرکز ویژه بر روی این واحد های مسکونی داشته و زمان تکمیل نیز ۲۹ مرداد است .

استاندار یزد گفت: باید همه این پروژه ها بصورت کامل آماده باشد که انشالله با حضور ریاست محترم جمهوری و عالی ترین سطح دیگر مسئولان کشور افتتاح و تحویل مردم خواهد شد.

در این نشست تعدادی دیگر از مدیران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و درصد پیشرفت پروژه ها را بیان نموده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..