لزوم تقویت نگاه نخبگانی در طراحی بنرها و بیلبوردهای شهری
عضو شورای اسلامی شهر یزد: تقویت نگاه نخبگانی در طراحی و تهیه بنرها و بیلبوردهای شهری با استفاده از کنشگران و کارشناسان اهمیت ویژهای دارد.
به گزارش یزدی نیوز، فخرالسادات خامسی در جلسه علنی شورا گفت: ضرورت دارد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در خصوص بیلبوردهای شهری، مخاطب سنجی و ذائقه سنجی اجتماعی داشته باشد و نظر اکثریت شهروندان را در طرح و محتوای بیلبورد لحاظ کند.لزوم تقویت نگاه نخبگانی در طراحی بنرها و بیلبوردهای شهری یزد
وی با اشاره به اینکه محتوا و طرح بیلبوردهای سطح شهر، بخشی از عملکرد و فعالیت شهرداری را نشان میدهد، افزود: تقویت نگاه نخبگانی در طراحی و تهیه بنرها و بیلبوردهای شهری با استفاده از کنشگران و کارشناسان، حوزههای اهمیت ویژهای دارد.
عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: در این خصوص باید از نظر فعالان و کنشگران و کارشناسان حوزههای مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، ادبی، امور بین الملل، سیاسی، مردم شناسی، روان شناسی، سلامت و بهداشت و …بهره برد.
خامسی تصریح کرد: جلب همکاری دانشگاهها، بنیاد نخبگان، سازمانهای مردم نهاد و کنشگران اجتماعی و فرهنگی، برگزاری نشستهای نقد و بررسی با حضور نخبگان و کارشناسان هر حوزه، تحلیل محتواهای دورهای و مستمر، برگزاری ایده شوها و استارتاپها و اعلام فراخوانهای عمومی در قالب جشنوارهها و مسابقات میتواند در جلب رضایت بیشتر شهروندان موثر باشد.
وی اظهار داشت: بیلبورد شهری باید علاوه بر اینکه جلوه زیبایی به شهر میدهد، سلیقه و سواد بصری مخاطب را هم بالا ببرد، موضوعی که باید در طرح و محتوای بیلبوردها در نظر گرفته شود.
منبع:خبرگزاری صداوسیما
بخش نظردهی بسته شده است..