استاندار یزد تاکید کرد؛

«کیفیت»، «سرعت» و «قیمت» مولفه‌های مهم در نهضت ملی مسکن

استاندار یزد «کیفیت»، «سرعت» و «قیمت» را از مولفه‌های مهم در ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن خواند و تاکید کرد: ارزان سازی در کنار کیفی سازی در دستور کار قرار گیرد.

«مهران فاطمی» در نشست شورای مسکن استان یزد که به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح‌های در حال ساخت و در آستانه کلنگ زنی استان برگزار شد، بر پیگیری جدی مسائل مربوط به طرح‌ها تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم جهت کلنگ زنی پروژه های طرح نهصت ملی مسکن، در هفته های آینده اندیشیده شود.

وی با اشاره به دغدغه های متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در زمینه تامین مالی، خاطرنشان کرد: در زمینه تامین مالی و تقویت مالی مردم برای انجام پرداختی های این طرح، اقدامات اساسی صورت بگیرد.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش «کیفیت»، «سرعت» و «قیمت» را از مولفه های مهم در ساخت طرح‌های این حوزه عنوان و اظهار کرد: ارزان سازی در کنار کیفی سازی در دستور کار قرار گیرد.

فاطمی ادامه داد: پیش از این مقرر شده بود، املاکی ها در شهر یزد بر اساس مصوبه هیئت دولت، کف و سقف اجاره بها را در هر منطقه مشخص کنند، این نرخ گذاری ها در بنگاه های املاک نصب شود و به شورای حل اختلاف اصناف داده شود تا امکان پیگیری و شکایت مردم فراهم شود.

استاندار در پایان بر پیگیری جدی موضوع اخذ مالیات بر خانه های خالی استان تاکید کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..