نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مسائل مادی و معنوی در خدمت به مردم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با سرپرست فرمانداری یزد بر توجه به ارتقاء مسائل مادی و معنوی در خدمت به مردم تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سرپرست فرمانداری یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و در خصوص مسائل مختلف گفتگو کرد.

" آیت ا… محمد رضا ناصری " در این دیدار اظهار داشت: در موضوع خدمت رسانی به مردم هم باید به مسائل رفاه مادی و هم تربیت دینی توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اقدامات دشمنان نظام در ایجاد فضاهای مسموم اخلاقی در سطح کشور افزود: مسئولان باید با برنامه ریزی نسبت به ایجاد و ارتقاء فضاهای فرهنگی مطلوب و مورد نظر در جامعه تلاش نمایند.

وی رضایت خداوند را تنها هدف خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: شایسته سالاری و انتخاب افرادی با تخصص، تعهد و صلاحیت در مناصب اداری می تواند این روند را تسریع بخشد.

امام جمعه یزد در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و با برنامه ریزی و ارائه خدمت صادقانه به مردم این نعمت و فرصت را پاس بداریم.

سرپرست فرمانداری یزد نیز در این دیدار با تأکید به اینکه خدمت به مردم بزرگترین افتخار در نظام جمهوری اسلامی است خاطر نشان کرد: مسئولین باید در راستای خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

" سالاری " با بیان برخی مسائل و مشکلات شهرستان افزود: برخی از این مشکلات در سالهای گذشته گریبانگیر شهرستان شده است که امیدواریم با خرد جمعی و بهره مندی کارشناسان و صاحب نظران بتوانیم در راستای کاهش آنها گام های مؤثری برداریم.

وی اضافه کرد: در موضوعات کلان نیز مانند بحران آب و مباحث فرهنگی هم در راستای برنامه ها و همگام با مسئولان ارشد استان با تمام توان همکاری و پیگیر خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری یزد در پایان اعلام کرد: آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی هر چه بهتر روند حرکت توسعه ای شهرستان را سرعت ببخشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..