شرکت ۸ هزار دانش‌آموز بافقی در کلاس‌های اوقات فراغت

8 هزار دانش‌آموز بافقی در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت می‌کنند

به گزارش یزدی نیوز،محمدعلی قاسم‌زاده امروز با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی آموزش و پرورش بافق برای ایام اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش بافق در سه محور اجرا می‌شود و در مجموع حدود ۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: طرح‌های تابستانه اوقات فراغت شامل مدرسه عشق، هجرت ۳ و کانون‌های فرهنگی هنری از جمله محورهای اوقات فراغت تابستان ۹۵ در شهرستان بافق هستند.

معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بافق بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون بهینه سازی مدارس، کلاس‌های فرهنگی و هنری، قرآن و … به مرحله اجرا درخواهد آمد.

این مسئول یادآور شد: اجرای این طرح‌ها در طول تابستان ۹۵ و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، انجام فعالیت‌های فرهنگی متناسب با جمعیت دانش‌آموزی و ارائه آموزش‌های مختلف به آنها انجام می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه جمعیت دانش‌آموزی شهرستان بافق حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر است، خاطرنشان کرد: تقریبا ۹۵ درصد دانش‌آموزان این شهرستان زیر پوشش طرح‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، شهرستان بافق با ۴۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب‌شرقی مرکز استان یزد قرار دارد./م۰

بخش نظردهی بسته شده است..