شناسه خبر: 225040
منتشر شده در مورخ: ۰۰/۰۸/۱۱
ساعت: ۱۶:۱۰
سامانههای ۱۲۱ و ۱۵۲۱ پاسخگوی شبانه روز مردم یزد
تلفنهای ۱۲۱ و ۱۵۲۱ و اپلیکیشن برق من سامانههای هوشمند جهت پیگیری خاموشی شبکه برق و خاموشی معابراست.
به گزارش یزدی نیوز، مدیر توزیع برق شهرستان مهریز گفت: مردم میتوانند در صورت خاموشی روشنایی معابر، هر گونه قطعی برق و یا خدمات دیگر از قبیل اعلام کارکرد کنتور و کلیه خدمات پس از فروش با سامانهی ۱۲۱ یا ۱۵۲۱ تماس و یا در اپلیکیشن برق من ثبت و کد پیگیری دریافت کنند و از خدمات برق به صورت غیر حضوری بهرمند شوند.
یاسینی خاطر نشان کرد: در صورتی که قبلاً تماسی انجام شده و اقدامی به عمل نیامده با ارائه کد پیگیری در کمترین زمان ممکن به درخواست داده شده رسیدگی خواهد شد.
منبع:خبرگزاری صداوسیما
بخش نظردهی بسته شده است..