پایان انتظار ۱۳ ساله‌‌ی ساکنان مهرآوران یزد

عملیات اجرایی ساخت پارک مهرآوران شهر یزد که در سال 1382 آغاز شده، هم‌اکنون در حال سپری کردن مراحل تکمیلی و پایانی است.

به گزارش یزدی نیوز،حجت الاسلام "عباس زارع" رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از این پارک با اشاره به این که در راستای توجه به فضای سبز شهری، مصوبات و پیگیری‌های بسیار خوبی در شورای اسلامی شهر یزد صورت گرفته است، از جمله این مصوبات و پیگیری‌ها را تکمیل پارک مهرآوران ذکر و ابراز امیدواری کرد که به زودی این پارک افتتاح و در اختیار شهروندان عزیز یزدی قرار بگیرد.

عملیات اجرایی ساخت پارک مهرآوران در سال ۱۳۸۲ به مساحت حدود ۱۷ هکتار آغاز شده و در حال حاضر مراحل تکمیلی و پایانی آن مکان در حال انجام است.

در این پارک از گونه‌های گیاهی همچون اکالیپتوس، سرو، کاج و نارون استفاده شده است و آب آن از مخزن بتنی ۱۲۰ مترمکعبی که از چاه میدان اطلسی تغذیه می‌شود، تامین شده و روش آبیاری آن با سیستم آبیاری قطره‌ای است.

گفتنی است؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جریان بازدید از عملیات عمرانی این پارک که در حضور "محمدرضا عظیمی‌زاده" شهردار یزد انجام شد، از شهردار به علت کف‌ساری مناسب، نهال کاری و ایجاد ست‌های ورزشی در این پارک، قدردانی کردند.

یادآور می‌شود؛ در حال حاضر افزایش نشاط شهری  و بالا بردن سرانه فضای سبز از طریق ایجاد و تکمیل پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر، یکی از دستور کار‌های مهم شورای اسلامی شهر یزد است.ایسنا

/م۰

 

بخش نظردهی بسته شده است..