حریق در برشکاری تانکر منزل یک یزدی

no-thumbs

در پی تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یزد ساعت 8:36 صبح آتش نشانان ایستگاه شماره یک و هشت را به بلوار شهید صدوقی،اعزام کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان که خود را به محل حادثه رسانده بود گفت: هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، قسمت زیر زمین یک چهار دیواری با ۲ عدد تانکر گازوئیل و نفت وجود داشت که دچار آتش سوزی شده و دود زیادی از این ساختمان خارج می شد که آتش نشانان همزمان با جستجو در ساختمان، به مقابه با آتش سوزی پرداختند و موفق شدند در زمانی کوتاه شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی وارد نشده، ادامه داد: در پی بررسی های اولیه معلوم شد که علت آتش سوزی برش تانکر گازوئیل برای انتقال به بیرون از زیر زمین  بوده که متاسفانه دراین اقدام کمترین مسائل ایمنی نیز رعایت نشده و باعث این رخ داد می شود.

رحیمی به متصدیان امور جوشکاری و برشکاری که میخواهند چنین اقدامی انجام دهند توصیه کرد:  قبل از هرگونه فعالیتی ضمن رعایت نکات ایمنی با کارشناسان آتش نشانی مشورت نمایند تا انشاالله شاهد اینگونه حوادث خطر آفرین نباشیم.
 

بخش نظردهی بسته شده است..