معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد :

۱۴۲ حادثه در ایام نوروز۹۵ استان یزد به وقوع پیوست

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در ایام عید در استان یزد 142 مورد می باشد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / سید جواد میر حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد طی گزارشی عملیات امداد و نجات  و خدمات ارائه شده  توسط این معاونت  در طرح نوروزی امداد و نجات نوروزی ۹۵ را به شرح ذیل عنوان کرد :

مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته  142 مورد می باشد که در این مجموع ۳۴ مورد  آن جاده ای ، ۹۳ مورد خدمات حضوری ، ۴ مورد سیل و آبگرفتگی ، ۶ مورد شهری و ۵ مورد کوهستان اعلام شده است.

وی در ادامه مجموع کل حادثه دیدگان را ۴۷۱ نفر بیان نمود  که از مجموع این ۴۷۱ نفر  152 نفر در حوادث جاده ای ، ۲۵۶ نفر در خدمات حضوری ، ۳۵ نفر در سیل و آبگرفتگی ، ۹ نفر  در شهری و ۱۹ نفر در  کوهستان دچار حادثه شده اند .

"میر حسینی " اظهار داشت : مجموع کل آسیب دیدگان  466 نفر می باشند که از مجموع  این ۴۶۶ نفر ۱۴۷ نفر در حوادث جاده ای ، ۲۵۶ نفر از خدمات حضوری استفاده ، ۳۵ نفر در سیل و آبگرفتگی ، ۹ نفر  در شهری و ۱۹ نفر در کوهستان  دچار آسیب شده اند .

وی خاطر نشان کرد: مجموع کل نجات یافتگان ۳۲ نفر می باشد که از مجموع ۳۲ نفر ۲۳ نفر از آن ها به مراکز درمانی و بیمارستان ها انتقال یافتند  و ۹ نفر باقی مانده به صورت سرپایی نجات یافتند.

"میر حسینی " در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را ۳۰ نفر بیان داشت و افزود:  مجموع کل افراد اسکان داده شده شامل خدمات حضوری می باشد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده  را ۱۵۵ تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم ها  شامل ۵۵۷ نفر می باشد و تعداد ۴۲ آمبولانس و ۲۵ خودروی نجات و ۵ خودروی کمک دار مورد استفاده قرار گرفت .

"معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد "میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ) را ۰۶:۵۲ :۰۰ دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) ۱۳:۴۲ :۰۰ دقیقه می باشد.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان یزد از تاریخ ۲۵/۱۲/ ۹۴ الی ۱۵/۱/۹۵ می باشد. 

بخش نظردهی بسته شده است..