بازدید نماینده مردم اردکان در مجلس از پست های نوروزی هلال احمر:

پیوستن نماینده اردکان به کمپین نه به تصادفات جاده ای

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از کمپ ها و چادرهای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان اردکان بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام گرفته برای فراهم آوردن سفری ایمن و خوش برای مسافرین قرار گرفت و توصیه هایی نیز به دست اندرکاران امر انجام داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / "محمدرضا تابش" به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاونت جوانان و معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد از کمپ ها و چادرهای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان اردکان بازدید کرد و با قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران هلال احمر گفت: فراهم کردن زمینه آرامش، ایمنی و سلامت برای مسافرین و همشهریان در طول ایام تعطیلات عید نوروز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم اردکان اظهار داشت: شهرستان اردکان از چند مسیر مواصلاتی بعنوان دروازه ورودی استان یزد محسوب می گردد و به همین دلیل باید از مبادی ورودی شهرستان، راهنمایی لازم درخصوص اماکن دیدنی، اقدامات رفاهی و غیره به مسافرین صورت گیرد.

تابش با تاکید بر اطلاع رسانی صحیح از خدمات و جاذبه های شهرستان گفت: امیدوارم بتوانیم شرایط و خاطره خوشی در ذهن مسافرین نوروزی از شهرستان اردکان به جا بگذاریم. 

نماینده مردم اردکان، عید نوروز را فرصتی مغتنم برای شناساندن جغرافیای فرهنگی و تاریخی شهرستان اردکان ذکر کرد و اضافه نمود: فرهنگ،آداب و رسوم و هویت تاریخی مردم اردکان آنچنان غنی و پرجاذبه است که می تواند باعث جلب نظر مسافرین و مترددین شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان اردکان در پایان دیدار خود در چادرهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اردکان به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوست  واز این حرکت مهم تقدیر و ابراز داشت : همه باید کمک کنیم تا همه مردم و مسافرین با امضا این میثاق نامه به خود قول دهند تا با رعایت ایمنی حوادث کمتری را داشته باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..