فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

کشف حدود نیم تن مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف و ضبط 494 کیلوگرم موادمخدر ازنوع حشیش و دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار ایرج کاکاوند گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان موادمخدر در محورهای مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر یزد و مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی ادامه داد: ماموران پلیس ضمن کنترل محورهای ورودی استان، متوجه تردد قاچاقچیان با دو دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ شدند و دستور ایست را صادر کردند.
این مسئول گفت: اشرار و سوداگران مرگ پس از مشاهده پلیس به دستور ایست توجهی نکردند و از محل متواری شدند که در یک عملیات تعقیب و گریز مسلحانه، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و در بازرسی انجام شده این مقدار مواد مخدر کشف شد.
کاکاوند افزود: قاچاقچیان، این محموله مواد افیونی را از جنوب کشور بارگیری کرده بودند و قصد انتقال و توزیع در شمال کشور را داشتند که در عملیات ضربتی ماموران
پلیس این استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند. فرمانده انتظامی استان یزد در پایان گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه و خانواده ها را به خطر می اندازند از اولویت های مهم پلیس این استان است و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر نیز در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..