یزد می‌تواند الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری یزد گفت: مسئولان و مردم استان یزد با توجه به ویژگی‌هایی که در این استان ازجمله صفت قناعت و مدیریت مصرف وجود دارد می‌توانند الگوی اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.

سید علی عزالدینی  درنخستین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان ضمن تبریک اجرائی شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه به ملت ایران اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در بهمن‌ماه ۹۲ و مصوبه هیئت‌وزیران دولت تدبیر و امید در شهریورماه ۹۴ مبنی بر تشکیل ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی، برش استانی این ستاد با حضور مدیران کل و نمایندگان ۱۵ دستگاه اجرایی استان تشکیل گردید.

وی افزود: با استفاده از توان داخلی و ظرفیت‌های بومی استان سعی خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن سند استانی اقتصاد مقاومتی را به‌صورت جامع و با اقدامات کارشناسی تدوین و با کمترین نقص‌ها به دبیرخانه ستاد ارسال نماییم.
عزالدینی تدوین نقشه راه برنامه‌های اجرایی استان متناسب باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از اهداف اصلی کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان عنوان کرد و از انتخاب دبیر این کارگروه و ستاد استانی راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در جلسه بعدی خبر داد.
  قدس

 

بخش نظردهی بسته شده است..