فرمانده انتظامی استان یزد

۱۰۰۰ کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد/دستگیری ۱۷۰قاچاقچی و سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از هزار کیلوگرم انواع موادمخدر طی 15 روز در استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،ایرج کاکاوند، اظهار داشت: میزان کشفیات موادمخدر در نیمه اول دی‌ماه جاری قابل توجه بوده است به نحوی که در مدت ۱۵ روز، بیش از هزار کیلوگرم انواع موادمخدر از مناطق مختلف استان کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: از آنجا که مقابله جدی با قاچاق، حمل، توزیع و استفاده از موادمخدر در دستور کار پلیس استان یزد قرار گرفته، این میزان موادمخدر با تلاش شبانه‌روزی و هوشیاری نیروهای پلیس استان یزد کشف و ضبط شده است.

سردار کاکاوند عنوان کرد: این میزان موادمخدر از مسیرهای اصلی و فرعی استان، مبادی ورودی، ایست بازرسی‌ها و … کشف شده و با کشف این میزان موادمخدر، ۱۷۰ قاچاقچی و سوداگر مرگ نیز توسط نیروهای پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی همچنین از توقیف بیش از ۲۰ دستگاه خودرو به دنبال کشف این میزان موادمخدر از قاچاقچیان توسط نیروهای پلیس خبر داد.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: از این مقدار موادمخدر کشف شده، ۸۹۰ کیلوگرم تریاک و حدود ۱۵۰ کیلوگرم هروئین و حشیش بوده است.

کاکاوند با بیان اینکه استان یزد به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت موادمخدر، به طور معمول در میزان کشفیات موادمخدر جایگاه خوبی در کشور دارد، افزود: با تلاش نیروهای پلیس و همکاری مردم، جاده‌های استان یزد برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ امنیت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایست بازرسی‌ها و دقت و هوشیاری پلیس در این ایستگاه‌ها سبب شده تا قاچاقچیان موادمخدر از راه‌های فرعی برای حمل و نقل محموله‌های خود استفاده کنند، بیان کرد: این مسیرها نیز شناسایی شده و هیچ نقطه‌ای از استان برای قاچاقچیان امنیت نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: مقابله با موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس استان یزد است و در این مسیر خواستار همکاری و همراهی مردم و اطلاع‌رسانی آنها به پلیس در صورت مشاهده موارد مشکوک هستیم.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..