دبیرکل در کارگاه آموزشی حمایت از کودکان در شرایط اضطراری در یزد:

بومی سازی منابع آموزشی هلال احمردر کنار تجارب بین المللی

کارگاه حمایت از کودکان در شرایط اضطراری با حضور اعضای تیم سحر (سامانه حمایتهای روانی) و همچنین دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دبیرکل جمعیت هلال احمر در این جلسه با بیان اینکه حمایت از کودکان در بلایا از اهمیت بالایی برخوردار است تاکید کرد : باید وظایف جمعیت هلال احمر در هنگام حوادث در حمایت از کودکان مشخص شده و در این راستا امدادگران و تیم های حمایت های روانی مورد آموزش قرار گیرد.

مهندس احمدی در این جلسه ضمن تقدیر از سازمان جوانان برای ترتیب دادن کارگاه های حمایت از کودکان در شرایط اضطراری  تاکید کرد : بومی سازی منابع و محتواهای کارگاه در حوزه کودکان و استفاده از تجارب داخل کشور در کنار استفاده از تجارب جهانی و منابع بین المللی می تواند عملکرد هلال احمر را بیش از پیش توسعه دهد.

در ادامه جلسع مهندس احمدی دبیرکل جمعیت ضمن گفتگوی صمیمانه با اعضای تیم سحر ، نظرات آنان در مورد بهبود فعالیت ها را جویا شد.

پیش از دبیر جمعیت هلال احمر ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن خیرمقدم  ، گزارشی  از فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر استان یزد را ارائه کرده و فعالیت های چشمگیر سازمان جوانان هلال احمر را مرهون ، برنامه ریزی های خوب مدیران سازمان و درایت و حمایت ریاست و دبیرکل جمعیت عنوان کرد.

دکتر پارسائیان فعالیت های غنچه های های هلال ، طرح دادرس ، کانون های دانش آموزی هلال احمر را از جمله فعالیت حوزه جوانان هلال احمر در زمینه کودکان اعلام کرد و افزود : جمعیت استان یزد در تمامی این موارد در سال جاری رتبه عالی در سطح کشور را کسب کرده است.

شایان ذکر است تیم های سحر (سامانه حمایت های روانی ) با هدف حمایت روانی بعد از حوادث توسط سازمان جوانان در سطح کشور راه اندازی شده که کارگاه آموزشی حمایت از کودکان در شرایط اضطراری یکی از آموزش های  این تیم در حال اجراست.

بخش نظردهی بسته شده است..