عملیات اجرائی گازرسانی به منشاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجه الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه ، باق ، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی دریک مصاحبه مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در اپتدا سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) را به عموم مردم تسلیت گفت و در ادامه گوشه هایی از فعالیتهای انجام شده در حوزه انتخابیه خود را برشمرد و اظهار امید واری نمود: پرژه آب در دست احداث و یا مقدمات نهایی را می گذرانند در سال جاری و سال ۹۵ به بهره برداری برسد.

دخیل عباس زارع زاده در پاسخ به خبرنگار منشاد در خصوص مشکلات این منطقه گفت: منشاد یکی از مناطق مراکز توریستی و خوش آب و هوای استان یزد است که باید توجه بیشتری با این منطقه بکر بشود ولی متاسفانه مسئولین هم جهت عمران و آبادانی ، اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرها را انجام ندادند و این امر باعث شده مردم خصوصا جوانان جهت اشتغال به کار به شهرها روی بیاورند لذا باید تدابیری اندیشیده شود تا مردم در آن ر.وستا ماندگار شوند.

وی گفت: دهیاری های شهرستان مهریز فقیرترین دهیاری های دیگر شهرستانهای استان هستند که هیچ گونه امکاناتی در اختیار ندارند و مسئولین هم نسبت به روستاها بی توجهند.

دخیل عباس زارع زاده با اشاره به گاز رسانی به منشاد گفت: تا چند روز آینده عملیات گاز رسانی به منشاد از شهرستان مهریز به منشاد اغاز خواهد شد و مردم در پایان سال ۱۳۹۵ از این نعمت خدادادی استفاده خواهند نمود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار منشاد گفت: کار تعریض جاده منشاد چند ماهی است شروع شده ولی به علت کمبود اعتبار کار به کندی پیش می رود اما تلاش خواهم کرد بودجه جهت تسریع در این کار اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد:احداث میدان شهدای منشاد همزمان با تعریض جاده منشاد انجام خواهد شد.

وی همچنین اشاره ای به جاده منشاد زردین کرد وگفت: کار زیر سازی جاده در دست اقدام است و  با راه اندازی این جاده ارتباط شهر نیر ، زردین و تنگ چنار و روستاهای پشتکوه با منشاد نزدیکتر خواهد شد و این جاده تا چند ماه  آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین احداث مرکز بهداشت و درمان منشاد را یکی از ضروری ترین پروژه های این منطقه دانست که باید بزودی انجام شود و گفت در سفر وزیر بهداشت و درمان به یزد این امر محقق خواهد شد و دستورات لازم را از ایشان خواهیم گرفت.

خبرنگار منشاد علی دهقان منشادی

بخش نظردهی بسته شده است..