رخنه احمدینژادیها در روابطعمومیهای دولت!
در تعاریف جهانی به مثابه پلی است میان اضلاع مثلث سازمان، مردم و رسانه. روابط عمومیرا میگویم؛ سازمانی که از نام دو سیلابیاش میتوان تمام ماهیت و هدف از ایجادش را فهمید؛ مجموعهای از اقدامات و کوششهای حسابشده که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروههایی که با سازمان در ارتباطاند ا...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) این روزها بنابر اهمیت این حرفه -فارغ از اینکه مفهوم روابط عمومیدر ایران فاصله بسیاری با ایدهآلهای مطلوبش دارد- بیشتر سازمانها و ارگانهایی که به نوعی با افکار عمومیسروکار دارند حتما مکانی را هم برای روابط عمومیدر نظر میگیرند. این اتفاق به نوبه خود قدم مثبتی در احترام گذاشتن به افکار عمومیو هنر مردمداری است اما این همه ماجرا نیست. روابطعمومیهایی که این روزها کارشان صرفا شده نصب بنرهای تهنیت یا تسلیت به مناسبتهای مختلف و گشتن در میان اخبار روزنامه و خبرگزاریهای مختلف و بایگانی کردن اخبار مربوط به سازمان مربوطهشان و از همه بدتر اینکه سیاست به این حوزه نیز ورود کرده و چنان آن را تحت تاثیر قرار داده که تا چندی دیگر ورابط عمومیها به سیاسیترین حوزه یک سازمان تبدیل خواهند شد. یکی از حرفههایی که شدیدا مکمل روابط عمومیها تلقی میشود رسانهها هستند به عبارت دیگر رسانه و روابط عمومی بر هم تاثیر می گذارند و تاثیر می پذیرند این در حالی است
بخش نظردهی بسته شده است..