رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی دریزد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از اجرای برنامه متنوع فرهنگی و ورزش طی هفته دولت در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " داود فتح آبادی " گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان یزد برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و آزاده ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، حضور در گلزار شهداء و تجدید بیعت با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان از مهمترین برنامه های فرهنگی این اداره در هفته دولت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم ورزش باستانی در تمامی زورخانه های شهرستان، مسابقات ورزشی ویژه دختران و بانوان، مسابقات کلیه رشته های هیات های ورزشی،ورزش صبحگاهی مدیران ادارات و نهادهای شهرستان ،کوهپیمایی و کوهنوردی توسط گروه های تحت پوشش هیأت شهرستان به ارتفاعات استان از برنامه های ورزشی این هفته در شهرستان یزد خواهد بود.

" فتح آبادی " در پایان هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم دانست و گفت: در این زمینه دستگاه ها و سازمان ها می توانند با شیوه های مناسب عملکرد و فعالیت های خود را به مردم منعکس کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..