شناسه خبر: 105706
منتشر شده در مورخ: ۹۹/۰۳/۱۱
ساعت: ۱۳:۱۴
روابطعمومیهای نهادهای دولتی پیگیر مطالبات مردم نیز باشند
مدرس علوم ارتباطات و از فعالان رسانهای یزد گفت: رسالت اصلی مدیران روابط عمومیها در سازمانها و ادارات دولتی، علاوه بر گسترش ارتباط با رسانههای گروهی، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردم است.
به گزارش یزدی نیوز«عبدالمجید معنوی» در کارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان مهریز به اهمیت و نقش این مسئولیت در دستگاههای اجرایی اشاره کرد و افزود: باید با ارتباط قوی نسبت به بررسی و انعکاس نظر مردم به مسئولان در مجموعههای اداری تلاش کرد.
وی ادامه داد: مدیران روابط عمومیها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند لذا باید با جدیت، علاقهمندی و احساس تکلیف در قبال رسالت خطیری که بر عهده دارند، آیینه تمام نمای معضلات جامعه و بیانکننده مسائل و مشکلات مردم در جهت ارتقای خدمات به ارباب رجوع باشند.
عضو خانه مطبوعات یزد اظهار کرد: چند پیشگی، نداشتن آموزشهای لازم و پست سازمانی مستقل در دستگاههای اجرایی اهم مشکلات مدیران روابط عمومیهای استان یزد در ۱۰ شهرستان است که در این خصوص باید با برنامهریزی مناسب تلاش کرد.
معنوی به اهمیت برگزاری دورههای آموزشی با حضور مدرسان مجرب، ارزیابی فعالیتها و انتخاب افراد دلسوز در صدر روابط عمومی ادارات و سازمانها به عنوان یکی از راهکارهای ضروری برای ارتقای نقش این جایگاه در جامعه تاکید کرد.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، در این دوره آموزشی که با برگزاری آن اهمیت و نقش روابط عمومی و نحوه تهیه خبر و گزارش یاداور شد، مسئولان روابط عمومی ادارات مهریز به طرح دیدگاه و مسائل و مشکلات کاری خود پرداختند و برگزاری دورههای آموزشی را به عنوان یک ضرورت برای این قشر مطرح کردند.
منبع:ایسنا یزد
بخش نظردهی بسته شده است..