درباره یزدی نیوز

پایگاه اطلاع رسانی الکترونیک یزدی نیوز www.YazdiNews.ir  بر اساس پاسخگویی به نیاز مخاطبان اینترنتی استان یزد شکل گرفته است. هرچند تعیین خط و مرز در دنیای مجازی و تفکیک قائل شدن برای مخاطب یه رسانه اینترنتی امری  خارج از عرف قلمداد می شود اما ایجاد یک رسانه با هدف معرفی فرهنگ و دانش سرزمین دارالعباده  یزد با تمرکز بر مسائل و نیازهای شهر کویری یزد می تواند اندکی  منطق این ایده را بهبود ببخشد.

پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها  از زمستان سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در خردادماه سال ۹۲ بخش های مختلف جدیدی به آن اضافه شد.

این رسانه در شهریور ماه سال ۹۳ توانست به عنوان اولین رسانه مجازی و الکترونیک در استان یزد مجوز رسمی خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند.نسخه جدید و سازگار این رسانه خبری از خردادماه سال ۹۴ همزمان با میلاد منجی عالم بشریت رونمایی شد.

مجوز فعالیت

این سایت مجوزهای لازم را طبق قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است. برای ملاحظه مجوز + اینجا کلیک کنید.

یزدی نیوز در فضای مجازی

سایت یزدی نیوز با فراخور مخاطب خود علاوه بر حضور در تلگرام، در پیام رسان های بومی نیز حضور دارد. این کانالهای به عنوان زیرمجموعه سایت یزدی نیوز فعالیت رسانه ای دارند. برای دسترسی از لینک های زیر استفاده کنید

تلگرام:

کانال دیده بانی اخبار یزد

 

اینستاگرام

صفحه دیده بانی خبر یزد

 

سایر

سروش

ایتا

رتبه بندی یزدی نیوز

برای اطلاع از رتبه سایت یزدی نیوز این لینک را مطالعه نمایید

نحوه همکاری و ارسال خبر و یادداشت با یزدی نیوز

نهادها، ارگان ها وسایر اشخاص حقیقی یا حقوقی که تمایل دارند با این رسانه همکاری کنند می توانند با تلفن های تماس این سایت یا ایمیل آن در بخش تماس با ما مکاتبه نمایند. +اینجا کلیک کنید

تبلیغات در یزدی نیوز

علاقه مندان برای نشر بنر و پیام های تبلیغاتی خود می توانند از طریق + این لینک ضمن اطلاع از تعرفه تبلیغات، آگهی خود را نیز ارسال کنند.