تقدیر از طلاب جهادگر مبارزه با کرونا در یزد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، از طلاب و بانوان جهادگر در عرصه خدمت رسانی و مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر و تشکر شد.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله ناصری یزدی، در دیدار طلاب جهادی یزد گفت : مواسات و یاری رساندن به بندگان خداوند از بزرگترین امور تاکید شده در آیات و روایات است .

وی افزود: بنا بر روایات، گره گشایی از امور بندگان، مایه آمرزش گناهان شمرده شده است.
وی کار طلاب در عرصه خدمت رسانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا را حرکت عظیم دانست و با ذکر خاطره‌ای از زمان فراگیری بیماری وبا ، در نجف و خدمت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی به طلاب گفت: در آن ایام که کسی به طلاب توجهی نمی‌کرد، ایشان درس را تعطیل کرد و به پرستاری از طلاب پرداخت و به صورت ناشناس، لباس‌های طلبه‌های بیمار را به خارج از شهر نجف می‌برد و پس از شستشو و خشک کردن آن ها، لباس‌ها را درب حجره‌ها می‌گذاشت.
رئیس شورای حوزه علمیه یزد ، با اشاره به اینکه یک موجود ریز سوزنی به نام کرونا همه جهان را به هم زده و قدرت‌های بزرگ و مدعیان عالم را به زیر کشیده است، افزود: نباید از این نکته غافل شد که خداوند هیچ حادثه‌ای را نمی‌آورد مگر اینکه نعمت‌هایی در کنارش وجود دارد.
نماینده ولی فقیه دراستان یزد تأکید کرد: امیدوارم به لطف خداوند طلاب در همه کار‌ها پیش قدم باشند و اخلاص خود را همچنان که در این ایام داشتید، تقویت کرده و ادامه دهند.
در ادامه مراسم ،  مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت‌های بانوان حوزوی در عرصه خدمت رسانی و مقابله با ویروس کرونا گزارشی جامع ارائه داد.
در بخش پایانی این مراسم از نمایندگان طلاب خواهر و برادر جهادگر با حضور امام جمعه یزد تقدیر شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..