مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

طبخ و توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌زمان با آغاز رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان از مسجد ملااسماعیل، کار بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان آغاز می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شجاعان، در جلسه هم‌اندیشی دبیران کمیته‌های شش‌گانه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان که در سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ۱۷ آشپزخانه در سطح استان روزانه ۱۰ هزار پرس غذا را در راستای رزمایش گسترده مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان طبخ کرده و در قالب طرح هم‌سفره (پویش بخشش ایرانیان) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: هم‌زمان با روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان از مسجد ملااسماعیل (میعادگاه نماز جمعه) همراه با پوشش رسانه‌ای کار بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان آغاز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کمیته امداد، سپاه الغدیر و خیران استان یزد وظیفه شناسایی و توزیع غذای گرم را بر عهده دارند، تصریح کرد: دو آشپزخانه در شهر یزد و ۱۵ آشپزخانه در شهرستان‌های مختلف برای طبخ غذای گرم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌شده است، کار توزیع غذا در بین نیازمندان دو ساعت قبل از افطار آغاز می‌شود.
 
شجاعان با اشاره به نقش نیکوکاران در طبخ غذای گرم و تهیه بسته‌های معیشتی گفت: هم‌زمان با روز افتتاحیه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان توزیع سبدهای معیشتی که با مشارکت خیران و نیکوکاران یزدی تهیه‌شده است در سطح استان آغاز می‌شود.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی که با اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته، مقرر شد در صورت امکان اقلامی همچون برنج، روغن، شکر و گوشت به قیمت یارانه‌ای در اختیار مراکز توزیع بسته‌های معیشتی قرار داده شود.
 
بسیج اصناف و بازاریان، صداوسیما، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، کمیته امداد، سپاه الغدیر و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد به‌عنوان دبیران کمیته‌های شش‌گانه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان مشخص‌شده‌اند و سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان اعضای کمیته‌ها در این رزمایش همکاری و مشارکت دارند تا بتوانند در یک بسیج همگانی کمک‌های مردمی و خیران نیک‌اندیش استان را به دست نیازمندان واقعی برسانند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..