فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

ابلاغ ماموریت‌های جدید پلیس نظارت بر اماکن در حوزه اجتماعی

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌ که پاسداری از جریان فرهنگی انقلاب یکی از ضرورت‌های اجرایی پلیس است، گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی وظایف ویژه‌ای را در حوزه اصناف و دیگر اماکن بر عهده دارد که با تغییرات اجتماعی جدید، ماموریت‌های جدیدی نیز بر وظایف قبلی آن افزوده می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسردار «محمدرضا میرحیدری» در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی یزد که با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان و پرسنل فرمانده انتظامی برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در این شرایط وظیفه پلیس و دیگر دستگاه‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی مهم و حساس است.

 
وی به تعامل مطلوب و سازنده نیروی انتظامی با دستگاه‌های اطلاعاتی، قضائی، سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر باید در خصوص پاسداری از جریان فرهنگی انقلاب بیش از پیش برنامه ریزی و به این مهم توجه شود.
 
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان یزد در بحران شیوع کرونا، گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی وظایف ویژه‌ای را در حوزه اصناف و دیگر اماکن بر عهده دارد که با تغییرات اجتماعی جدید، ماموریت‌های جدیدی نیز بر وظایف قبلی آن افزوده می‌شود.
 
سردار میرحیدری با بیان این‌ که مطالبات مردم در استان دارالعباده یزد، وظایف ما را مضاعف و سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و نیز حفظ هنجارهای اجتماعی، وظیفه خطیری است که پلیس اماکن باید با همکاری و کمک سایر دستگاه‌های مرتبط، ایفای نقش کند.
 
در پایان از زحمات سرهنگ «هادی کریمی» به عنوان رئیس سابق اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد قدردانی و سرهنگ «رضا زارع» به عنوان رئیس جدید این اداره در استان منصوب و معرفی شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..