از نقاط گردشگری بالی مالدیو و ایتالیا تا هتل ها و غذاها

در ادامه به معرفی بیشتر این هتل و خدماتی که توسط آن ارائه خواهد شد خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

به گزارش یزدی نیوز

 

آشنایی با هتل ۵ ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی

هتل فورسیزن یکی از بهترین هتلهایی است که در جزیره بالی قرار گرفته است و همه ساله پذیرای افرادی زیادی است که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد. داشتن امکانات نتفاوت و متنوع با کیفیت بالا سبب شده تا افراد زیادی برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند.

در ادامه به معرفی بیشتر این هتل و خدماتی که توسط آن ارائه خواهد شد خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد به قدری متنوع است که برای استفاده کردن از انها بهتر است برنامهریزی داشته باشید. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و انواع تفریحات آبی را در این منطقه برای مشتریان خود که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده است.

علاوهبر این در این هتل دوچرخههایی کرایه داده خواهد شد که مسافران میتوانند با اجاره آنها به گشتزنی در سواحل این منطقه بپردازند. داشتن استخری برای کودکان از دیگر مزایای این هتل ۵ ستاره نسبت به دیگر هتلهای موجود در این منطقه میباشد.

این هتل برای کودکان خدمات بسیاری را چون زمین بازی، دستگاه پخش دی وی دی و باشگاه مخصوص به کودکان را ارائه و به همین دلیل است که بیشتر جهانگردانی که به شکل خانوادگی با استفاده از نقاط گردشگری تور بالی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از اندونزی سفر میکنند این هتل را برای اقامتشان انتخاب خواهند کرد.

این هتل دارای کتابخانهای مجهز میباشد که در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد و در آن کتابهایی برای کودکان نیز وجود دارد که میتوانند در طول سفرشان از آنها استفاده کنند. در صورتیکه از تمامی امکانات و خدماتی که توسط این هتل ارائه خواهد شد استفاده کردید پیشنهاد میشود به دیدن و قدم در باغهای موجود در این هتل بپردازید. قدم زدن در این باغها در زمانهای مختلف از روز و یا شب میتواند بسیار دلانگیز و فرحبخش باشد.

رستورانهای موجود در هتل فورسیزن

رستوران سوندارا: در صورتیکه تمایل دارید وعدههای ناهار و شامتان را در هتل صرف کنید میتوانید به این رستوران مراجعه کنید که از چشماندازی بینظیر بهره میبرد. در این مکان غذاهای گریل شده به همراه انواع مختلفی از غذاهای دریایی و استیک در اختیار مسافرانی که با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده خواهد شد.

رستوران تامان وانتیلان: این یکی از رستورانهای موجود در این هتل ۵ ستاره میباشد که در آن غذاهای اندونزییایی طبخ میشود و شما میتوانید برای صرف وعدههای صبحانه و شام به این رستوران مراجعه بفرمایید. در این رستوران غذاهایی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد که طعم فوقالعادهای دارند.

کافه تراس استخر: در کنار استخر بزرگی که در این هتل قرار گرفته است کافهای قرار گرفته است که در آن انواع مختلفی از ساندویچ و سالاد به مسافران ارائه خواهد شد. این خدمات برای وعده ناهار در دسترس خواهند بود و میتوانید با استفاده از آن از سپری کردن لحظاتتان در کنار اسختر زیبایی که در این هتل قرار دارد لذت ببرید.

سرو غذا داخل ویلا: این یکی از گزینههایی است که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است و با توجه به آن شما میتوانید وعدههای غذایی خود را در ویلایتان سرو کنید.

 

آشنایی با انواع مختلف وسیله نقلیه در مالدیو

 

داشتن جاذبههای گردشگری فراوان سبب شده تا مالدیو یکی از بهترین مقاصد گردشگری باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو  و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر میکنند.

این نوع سفرهای که سرتاسر جهان با انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان انجام میگیرد با قرار مالدیو در لیست بهترین مقاصد گردشگری در جهان افزایش قابل توجهی پیدا کردهاند و همه ساله افراد زیادی برای اینکه از جاذبههای گردشگری موجود در این جزیره از نزدیک دیدن کنند با اتسفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

این جزیره از سال ۱۹۶۵ از دولت بریتانیا جدا شد و به شکلی مستقل به ادامه حیات خود پرداخت. در ادامه  به ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع مختلفی از وسایل نقلیه که در این منطقه وجود دارند و گردشگران میتوانند در طول سفرشان به این منطقه از طریق تور مالدیو از آنها برای جابجاییهای خود استفاده کنند خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

وسایل حمل و نقل در جزایر مالدیو

این کشور از جزایر کوچک و بزرگ متعددی تشکیل شده است که در تمای آنها میتوانید با پای پیاده در انها به گشت زدن مشغول شوید و به مقصد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. با توجه به چنین موضوعی خدمات تاکسی در این منطقه از جهان وجود ندارد و اغلب مسافرانی که به نقاط گردشگری تور مالدیو سفر کردهاند به شکلی پیاده راهی مقاصد گردشگری موجود در این منطقه خواهند شد.

البته در جزیرههای بزرگ این کشور از خدمات تاکسیرانی که ارائه میشود میتوان بهرهمند شد. در صورتی که با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کردید توجه داشته باشید که ارزانترین راه برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان در این منطقه پیاده قدمزدن تا آن خواهد بود که این موضوع میتواند راحتترین روش نیز محسوب شود که در این جزیره جهانگردانی که با اتسفاده از تور مالدیو به آن سفر کردهاند میتوانند از آن بهره ببرند.

استفاده از تاکسی در طول سفر به مالدیو

در مالدیو شهرهایی وجود دارند که در آنها برای جابجایی میتوانید از تاکسی استفاده کنید. به عنوان مثال شهرهای ماله و آدو شهرهایی هستند که در آنها میتوانید از چنین سرویسهایی بهرهمند شوید. این گونه سرویسها در این شهرها در تمامی نقاط در دسترس میباشد و در صورت سفر به این مناطق با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی میتوانید از چنین خدماتی استفاده کنید.

 دسترسی به تاکسی در شهر بزرگی چون ماله بسیار کار آسانی است و با استفاده از آن میتوانید مسیر فرودگاه تا هتلتان را بپیمایید. تاکسیهایی که در این منطقه در حال ارائه خدمات به مسافران میباشند از سیستمهای گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردار هستند که در صورت لزوم از آنها در طول مسیر استفاده خواهند کرد.

قیمتها در این منطقه ثابت میباشند و شما در صورت استفاده از این نوع خدمات برای هر مسافتی باید ۲۰ روفیه مالدیو را پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که این نبلغ از ساعت ۱۱ نیمه شب به بعد به ۳۰ روفیه افزایش پیدا خواهد کرد. در صورتی که در طول استفاده از این وسیله نقلیه چمدان به همراه داشته باشید ممکن است که راننده از شما مبلغ ۱۰ روفیه را برای چمدان دریافت کند. با توجه به کوچک بودن این جزایر در طول استفاده از این نوع وسیله نقلیه راننده مسافران دیگری را نیز سوار خواهد کرد در نتیجه با مشاهده چنین اتفاقی نگران چیزی نباشید.

 

آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا

 

همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور دیدن کنند. وجود انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری در این کشور سبب شده تا ایتالیا به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان تبدیل شود که افراد زیادی تمایل داشته باشند تا برای گذراندن تعطیلات خود با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این کشور سفر کنند.

 

در کشور ایتالیا علاوهبر جاذبههای گردشگری و تاریخی جاذبههای دیگری نیز وجود دارد که افراد زیادی در طول سفرشان به این کشور با آنها آشنا خواهند شد. غذاهایی که در این منطقه از جهان طبخ میشود یکی از جاذبههای گردشگری در این کشور میباشد که افراد زیادی در هنگام سفرشان به این منطقه با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما در از آنها استفاده میکنند.

در ادامه به معرفی بهترین غذاهای موجود در شهر فلورانس این کشور خواهیم پرداخت که از شهرت بالایی برخوردار هستند و اکثر افرادی که با استفاده از نقاط گردشگری تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند از آنها در وعدههای غذایی خود استفاده میکنند. در صورتی که تمایل دارید با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه از جهان شوید با ما در ادامه همراه باشید.

پاپاردل ال چینگیاله

این غذا نوعی از پاستا میباشد که به همراه سس سرو میشود. در این نوع غذا از اسپاگتیهای پهن و صاف استفاده خواهد شد که برای خوردن آنها از سسهایی سنگین چون راگو استفاده میشود. این غذا یکی از غذاهای محبوبی است که در این منطقه طبخ میشود و افراد زیادی در وعدههای غذایی خود از آن استفاده میکنند. چینگیاله یک نوع گراز وحشی میباشد که در گذشته به شکلی وحشی و در حیات وحش زندگی میکرده که پس از شکار در طبخ این نوع غذا از آن استفاده میشده است اما امروزه این نوع گراز در مزارع پرورش داده خواهد شد و از گوشت آن برای پخت این غذا استفاده میشود.

این غذا از طعم و مزه بینظیری برخوردار میباشد و بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند از این غذا در وعدههای مختلف غذایی خود استفاده خواهند کرد. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید و تمایل داشتید تا از این غذا بخورید با توجه به این که گوشت گراز حرام است میتوانید غذای خود را با گوشت غاز سفارش دهید.

رشته فرنگی به همراه قارچ

این نوع غذا یکی از غذاهایی است که آن را میتوانید تقریبا در تمامی فلورانس پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در پخت این خوراک خوشمزه از دو ماده محلی قارچهای ترافل و قارچهای تیره سر استفاده خاهد شد که طعمی بینظیر به این غذا خواهند داد.

 پیشنهاد میشود در طول سفرتان به این نقطه از کشور ایتالیا از طریق خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی حتما در یکی از وعدههای غذایی خود از این غذا بچشید و از طعم دلنشین آن لذت ببرید. در طبخ این نوع غذا از یک پاستا استفاده خواهد شد که پاستای فتوچینی نازکتر میباشد و به راحتی میتوانید آن را تکه تکه کنید. در این غذا پاستا در سس قارچ سرو خواهد شد و در اختیار مشتریان قرار داده میشود،

 و اما از فلورانس ایتالیا تا جیمباران بالی و جاذبه های تور مالدیو بدانید و استفاده کنید.

این دو قارچ زمانی که با یکدیگر ترکیب میشوند عطر و طعم فوقالعادهای را به غذا خواهند داد و مطمئنا از خوردن چنین غذایی بیشتری لذت را خواهید برد. این غذا یکی از غذاهای مورد علاقه ایتالیاییها میباشد که در وعدههای مختلف غذایی از آن استفاده میکنند.

منبع: سام سیر

 

بخش نظردهی بسته شده است..