فرماندار مهریز:

پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید ادامه می‌یابد

فرماندار مهریز: در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی پیگیری و برای رفع آن تلاش می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز زارع زاده در بازدید از ۳ واحد تولیدی و صنعتی گفت: فعال شدن، جلوگیری از تعطیلی و یا افزایش خط تولید واحد‌ها گامی مهم در راستای اشتغالزایی و تحقق جهش تولید است و همه تمام تلاش خود را برای رفع موانع موجود بر سر راه این واحد‌ها را به کار می‌بندیم.

وی افزود: بنا داریم ظرف سه ماهه اول سال جاری از همه واحد‌های صنعتی بازدید و مسائل و مشکلات واحد‌ها را جمع بندی و مواردی که قابل پیگیری در سطح شهرستان است در کمیسیون‌های مرتبط مطرح کنیم.
زارع زاده ادامه داد: برای حل مشکلاتی که نیاز به پیگیری استانی دارد از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی در استان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات واحد‌ها در حوزه تسهیلات، معوقات بانکی و زیرساخت را برطرف کنیم.
وی بر لزوم ایجاد تغییر محسوس در زندگی مردم بر اساس شعار جهش تولید تأکید کرد و اظهار داشت: نامگذاری سال و جهت‌دهی به آن، در حقیقت شتاب بیشتری به تحقق اهداف اجزای مختلف اقتصاد کشور در سطح خرد و کلان خواهد داد و لازم است تمام دستگاه‌ها بر محور این نامگذاری برای افزایش بازدهی خود تلاش کنند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..