فعالیت‌های گسترده مجازی و تلویزیونی هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد

هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در روز‌های کرونایی به برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف به صورت مجازی و همچنین حضور ثابت در برنامه سلام زندگی شبکه یزد می پردازد.

به گزارش یزدی نیوز هیئت ورزش‌های همگانی یزد در روز‌های ابتدایی اسفند سال گذشته با طراحی مسابقات لیوان چینی، دومینو، طراحی بادبادک و همچنین بازی‌ها و ورزش‌های خانوادگی به صورت مجازی و ارسال فیلم و عکس برای هیئت و انتشار آن برای دیگر شهروندان سعی کرد لحظات متفاوتی را برای روز‌های خانه نشینی بیافریند.

 مسابقه لیوان چینی مجازی به این صورت بود که شرکت کنندگان باید آیتم‌های مسابقه لیوان چینی را در خانه انجام داده و فیلم آن را برای هیئت ارسال کنند، برنده کسانی بودند که در کوتاه‌ترین زمان آن آیتم را اجرا کنند.
در مسابقه دومینو، آیتم ساخت برج دومینو برای مسابقه انتخاب شد، به این صورت که به کسی که بالاترین برج را به شکل اعلام شده از سوی هیئت در مدت زمان یک دقیقه ساخته است، برنده خواهد بود.
همچنین در رشته پرواز بادبادک، مسابقه به این شکل برگزار شد که شهروندان باید نقاشی طرح بادبادک و یا خود آن را با موضوع مقابله با کرونا ساخته و عکس آن را برای شماره مجازی هیئت ورزش‌های همگانی استان ارسال کنند تا در مسابقه شرکت کنند.
در دیگر مسابقه همگانی مردم در خانه هر بازی و رشته ورزشی مورد علاقه خود را انجام داده و فیلم آن را ارسال می‌کنند.
زمان برگزاری مسابقات دومینو و لیوان چینی با اعلام برندگان به پایان رسیده است و مسابقه پرواز بادبادک‌ها و بازی‌ها و ورزش خانگی همچنان ادامه دارد.
در دیگر فعالیت شاخص هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد، این هیئت با تعامل بسیار خوب با سازمان صدا و سیمای مرکز یزد در اقدامی قابل توجه در برنامه نوروزانه این شبکه، هر روز با ۲ آیتم بازی در خانه و ورزش در خانه حضور فعال داشت و کارشناسان و مربیان هیئت ورزش‌های همگانی به آموزش بازی‌ها و ورزش‌های ساده‌ای که در خانه امکان برگزاری آن بود اقدام می‌کردند.
 این برنامه نیز مورد توجه شهروندان یزدی قرار گرفته بود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..