رئیس شورای شهر یزد:

شورای شهر یزد از جشنواره قرآنی دانش آموزی حمایت می کند

رئیس شورای شهر یزد گفت: شورای شهر یزد از جشنواره قرآنی دانش آموزی یزد حمایت ۱۰۰ درصدی می کند.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی سفید در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره قرآنی دانش آموزی یزد با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی بخش قابل قبولی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا را در بر دارد، اظهار داشت: رویکرد شورای اسلامی شهر یزد حمایت از جذب حداکثری دانش آموزان با تمامی نگاه‌ها و باورها برای حضور و مشارکت در فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی هنری مرتبط با امور مذهبی و قرآنی است.

 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: با نگاه خلاقانه و رویکرد بدیع و جدید، می‌توان همه سلایق را حول محور قرآن جلب و جذب کرد.
 
سفید تاکید کرد: نخستین جشنواره بزرگ قرآن دانش آموزی از سوی شورای شهر و شهرداری یزد با حمایت ۱۰۰ درصدی همراه است و همگی تلاش می‌کنیم تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه آشنایی نوجوانان و دانش آموزان از طریق زبان هنر به نسبت سایر رویکردها جذاب‌تر خواهد بود، افزود: هنر مقوله‌ای است که می‌تواند در همه زمینه‌ها جذاب بوده و کمک رسان جامعه کنونی باشد.
 
حجت الاسلام مظفر سالاری، سرپرست کانون مساجد استان یزد به عنوان دیگر عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره قرآنی در این جلسه گفت: لازم است فعالیت‌های این جشنواره با تمرکز بر فعالیت‌های هنری بتواند بازتاب زیبایی از آموزه‌ها و معارف قرآن در بین دانش آموزان بوده تا اثربخشی هرچه بیشتر و بهتر داشته باشد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..