امام جمعه مهریز:

رزمایش کمک مومنانه با محوریت مساجد در مهریز برگزار می شود

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: مساجد به عنوان قرارگاه و پایگاه رزمایش کمک مومنانه برای تهیه و توزیع کمک های مردمی مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی،  در جلسه توجهی رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: شعار رزمایش کمک مومنانه، «از آرم‌ها بپرهیزیم به آرمان‌ها بپردازیم» است و آرمانهای این رزمایش، همان اهداف سردار سلیمانی و دیگر شهدای کشور اسلامی ایران است.

 
امام جمعه مهریز با بیان اینکه سفره‌های پر برکتی در ماه رمضان برای افطاری‌ها و سحری‌های این ماه انداخته می‌شد، بیان داشت: این سفره‌ها باید در این ماه تدام بهتری و بیشتری داشته تا بتوانیم افرادی که صدمات بیشتری را در پی شیوع ویروس کرونا دیده‌اند، یاری دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه باید آرمانهای خود را از سردار سلیمانی بیاموزیم، افزود: اقدامات این سردار دل‌ها به صورت مخفیانه و با اخلاص انجام می‌شد و او خود را سرباز انقلاب می‌دانست.
 
امام جمعه مهریز ادامه داد: کارهایی که برای رضای خداوند باشد اجر و مزد آن هم از طرف خداوند است و دستی که با اخلاص، یاریگر انسان‌های نیازمند باشد در آتش دوزخ نمی سوزد.
 
وی تصریح کرد: مردم شهرستان مهریز در تلاش برای نشاندن لبخند بر لبان امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان با انجام رزمایش مؤمنانه و شرکت و کمک‌های حداکثری همه اقشار با اخلاص هستند.
 
محی الدینی تأکید کرد: هدف از برگزاری این رزمایش کمک به افراد آبرومندی است که در پی شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدید شدند.
 
وی بیان کرد: در راستای کمک به افراد نیازمند، سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های مردمی همچنین خانواده‌های معظم شهدا با نذورات خود به نیت صاحب الزمان (عج) و ائمه اطهار (ع)، پای کار آمدند.
 
محی الدینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر دعوت مردم به کارهای خیر، عنوان کرد: دعوت به خیر به معنی اتحاد، برادری و الفت با یکدیگر است که این روزها نمود خوبی پیدا کرده و حتی افرادی که توانایی کمک‌های مالی ندارند، با دعوت خیرین در این رزمایش شرکت کنند.
 
وی با اشاره به سخنان رهبری نیز اظهار داشت: عده‌ای در شرایط شیوع بیماری کرونا زندگی سختی را می‌گذرانند بنابراین مردمی که توانایی مالی دارند در این زمینه به کمک این افراد بشتابند و اگر از این توانایی برخوردار نیستند، با دعوت افراد خیر برای مشارکت در این رزمایش، حرکت عظیمی را در ماه مبارک رمضان رقم بزند.
این جلسه با حضور جمعی از مسئولان شهری و روستایی، معتمدان محلی و سازمان‌های مردم نهاد، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مؤسسات نیکوکاری در شهرستان مهریز تشکیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..