۲۸ فرودین آخرین مهلت برای دریافت کدرهگیری اصناف

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت برای اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «منصور شریفی» با بیان این‌که مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: صاحبان مشاغل تا ساعت ٢٤، پنجشنبه ٢٨ فروردین، فرصت دارند، در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و دریافت کد رهگیری به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

 
وی افزود: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینماها – جشنواره‌ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.
 
معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد، گفت: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
 به نقل از وبدا، شریفی تصریح کرد: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و غیره و همه خدمات از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها مطب‌ها، ازمایشگاه‌ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاهها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کرده و این مهم را به روزهای آخر موکول نکنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..