استاندار یزد در بازدید از واحدهای صنعتی و صنفی شهرستان های اردکان و میبد عنوان کرد:

سطح رعایت پروتوکل های بهداشتی رضایت بخش است

استاندار با اشاره به همراهی مناسب واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی استان برای اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده، عنوان کرد: بر اساس بازدید های صورت گرفته و گزارشات دریافتی، سطح رعایت پروتوکل های بهداشتی در استان رضایت بخش است.

به گزارش یزدی نیوز «محمد علی طالبی» در جلسه بازدید از واحدهای صنعتی و صنفی شهرستان های اردکان و میبد که به منظور بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، با بیان اینکه در هفته های ابتدایی شیوع ویروس کرونا شاهد آمار بالای مبتلایان به این بیماری در شهرستان های میبد و اردکان بودیم، ادامه داد: با مجموعه ی سیاست ها و برنامه های مسئولین و همکاری های مردم و واحدهای صنعتی و صنفی، آمار بالای مبتلایان به کرونا در اردکان و میبد مدیریت شد و شاهد کاهش مبتلایان در این دو شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی از جمله نگرانی های مردم در زمینه شیوع بیماری کرونا بودند، عنوان کرد: در همین راستا مجموعه ای از  پروتکل‌های ها و دستور العمل ها را تدوین کردیم و این پروتکل ها مهمترین عامل پایین بودن درصد کارگران مبتلا به کرونا در استان است.
دکتر طالبی با اشاره به احساس تعهد موجود در واحدهای تولیدی استان برای رعایت پروتکل‌های های بهداشتی عنوان کرد: این حس تعهد موجب شد تا  شاهد حد اعلی توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.
بالاترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه یزد اولین استانی در کشور بوده که پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری صاحبان صنایع تدوین و به واحد های تولیدی و صنعتی ابلاغ کرده است، تصریح کرد: مشارکت و همراهی مناسب واحدهای صنعتی و تولیدی با مسئولین اجرایی در شهرستان ها موجب اجرایی شدن مناسب این پروتکل ها در واحدهای صنعتی شده است.
دکتر طالبی در انتها خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی استان در کنار توجه به امر تولید، مشارکت خوبی در تامین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی داشته و نیز در کمک به افراد بی‌بضاعت هم فعال بوده اند.
گفتنی است بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی، یک هایپر مارکت و واحد فروشگاهی و محل احداث شو روم کاشی و سرامیک، از جمله برنامه های استاندار در این سفر یک روزه به شهرستان های اردکان و میبد بوده است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..