مدیرکل گمرکات استان یزد خبر داد:

استقرار گمرک در بندرخشک پیشگامان

مدیرکل گمرکات استان یزد از استقرار گمرک در بندرخشک پیشگامان و همچنین افزایش گمرکات یزد به ده مورد تا آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، محمدحسین سلمانی مدیرکل گمرکات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به استقرار گمرک در بندرخشک پیشگامان، گفت: پست‌های سازمانی ویژه بندرخشک پیشگامان در گمرک تصویب شده است که با اضافه شدن نیروی ارزیاب و کارشناس امور گمرکی، به یک مرکز کامل گمرکی تبدیل می‌شود.

او افزود: اکنون گمرک در بندرخشک پیشگامان مستقر و نسبت به ترخیص کالا اقدام می‌کند، در سال گذشته نیز گمرک همکاری کامل با بندرخشک پیشگامان در جهت ترخیص گوشت قرمز از این بندر داشته است.

سلمانی همچنین از افزایش گمرکات استان به ۱۰ مورد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر بندرخشک پیشگامان، منطقه ویژه الحاقی برای شرکت‌های دانش‌بنیان نیز مصوب شده است و دو منطقه ویژه فولاد در شهرستان‌های اردکان و اشکذر مصوب شده و دو منطقه وی‍ژه جدید در دست تصویب است.

استقرار گمرک به منظور ترخیص قطعی کالا در بندرخشک پیشگامان زمینه ساز سهولت در ترخیص کالا و ارسال از مرکز کشور به کلیه مقاصد داخلی و خارجی خواهد شد و صادرات کالا به کشور‌های همسایه از بستر فراهم شده در بندرخشک پیشگامان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..