امام جمعه یزد:

سیره بزرگان در کمک رسانی به مردم مدنظر باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر حفظ حرمت مردم در کمک رسانی به آنها گفت: باید سیره بزرگانی همچون حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی مدنظر باشد.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری  در دیدار با فرماندهان سپاه و بسیج استان یزد با اشاره به گرفتاری‌هایی که به دنبال شیوع کرونا در جامعه به وجود آمده است، اظهار داشت: همه باید برای کمک به مشکلات معیشتی مردم و آگاهی بخشی به آنها در زمینه مسائل بهداشتی بسیج شویم.

 
وی با تاکید بر اینکه اخلاص در عمل اصل عمل است و عملی که اخلاص نداشته باشد، مورد پذیرش خداوند قرار نمی‌گیرد، افزود: برای کمک به مردم باید اخلاص را مدنظر قرار دهیم تا با حفظ حرمت مردم، ذخیره‌ای برای آخرت خود داشته باشیم.
 
ناصری عنوان کرد: هر کاری که با نیت رضای خدا و خدمت به مردم انجام شود، به طور قطع پاداشی بزرگ نزد خداوند متعال دارد و علاوه بر قرب الهی، علو درجات انسانی را نیز به دنبال خواهد داشت.
 
امام جمعه یزد تاکید کرد: بر اساس فرموده پیامبر مکرم اسلام، اگر انسان برای خدا کار کند، به آرامش روح و نشاط دست پیدا می‌کند اما در صورتی که اخلاص در کار نباشد، هیچ کار خیری، آرامش روحی نخواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم زیادی با مشکل مواجه شده اند، باید همه دست به دست هم دهیم و به نیازمندان کمک کنیم اما باید دقت لازم به عمل آید که حرمت افراد به صورت کامل حفظ شود.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه در کمک‌هایی که به مردم انجام می‌دهیم نباید تفاوت قائل شویم و همه نیازمندان را باید مدنظر قرار دهیم، ادامه داد: در زمان حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی وقتی که قحطی آمد، وقتی برخی آدرس منازل از سوی حاج شیخ برای کمک گفته می‌شد، اعتراض می‌کردند که اینها زرتشتی و یهودی هستند ولی حاج شیخ می‌گفت، زرتشتی و یهودی باشند، بنده خدا که هستند، باید به آنها کمک کنیم.
 
وی تاکید کرد: در کمک به مردم باید سیره بزرگانی همچون حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی را مدنظر قرار دهیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..