رئیس صنعت، معدن و تجارت استان:

‌ نگرانی مردم برای تهیه ماسک به‌زودی رفع می‌شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید براینکه تولید ماسک و مواد ضدعفونی در استان یزد مطلوب است و روند افزایش داشته از رفع نگرانی مردم برای تهیه ماسک در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدرضا علمدار یزد‌‌ی" تولید ‌ماسک در استان در حال حاضر را ۲۰۰ هزار عدد در روز عنوان کرد و گفت: تولید ‌ماسک و مواد ضدعفونی در استان مطلوب است، شاهد روند افزایش این تولیدات در استان هستیم و سازمان ‌انرژی اتمی نیز آنها را رایگان استریل و ضدعفونی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ‌اظهار کرد: چند واحد تولیدی استان خط تولید خود را به سمت مواد ضدعفونی فعال کرده‌اند و ژل و مواد ضدعفونی سطوح و دست ‌به اندازه کافی در داروخانه ها و کالاهای پزشکی استان توزیع شده، ماسک نیز در حال توزیع است و به زودی نگرانی مردم برای تهیه ماسک نیز رفع می شود.
وی افزود:‌ دستکش یک‌بار مصرف پلاستیکی نیز در یکی از واحدهای تولیدی استان روزانه ۲۵۰ هزار عدد در حال تولید است که با وارد شدن یک دستگاه تولید دستکش به این واحد تولیدی تا یک هفته آینده ظرفیت تولید ۴ تا ۶ برابر خواهد شد.
علمدار یزدی در پایان ‌سخنان خود خاطر نشان کرد: مردم علاوه بر خرید مواد ضدعفونی دست و ماسک از داروخانه ها و کالاهای پزشکی می توانند به سایت SETKA 724.IR  سامانه یکپارچه مدیریت و نظارت بر عرضه عادلانه کالا مراجعه کنند و با ثبت خرید، موارد مورد انتظار خود را ‌با قیمت مصوب و مبلغی مناسب تر تهیه نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..