رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد:

۴۰۰ وکیل در یزد عهده‌دار وکالت کادر درمانی یزد می‌شوند

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد گفت: به پاس قدردانی از کادر درمان استان یزد در مقابله با کرونا، ۴۰۰ وکیل به مدت شش ماه به طور رایگان عهده دار وکالت کادر درمانی یزد می شوند.

به گزارش یزدی نیوز فرهنگ فاضلی، در مراسم افتتاح دادسرای انتظامی رسیدگی به تخلفات مرکز وکلای یزد اظهار داشت: در آغاز سال و با توجه به شرایط کشور این کانون در راستای مسئولیت اجتماعی خو د بر آن شد تا قدمی هر چند کوچک در جهت قدردانی از زحمات جامعه پزشکی به عنوان خط مقدم مقابله با شیوع کرونا ویروس و تمامی افرادی که در راه ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در این شب‌ها، خواب و زندگی را از خود دریغ کرده‌اند، بردارد.

 
وی افزود: در این راستا ۴۰۰ نفر از وکلای کانون استان اعلام آمادگی کردند تا همگام با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در سراسر کشور، تمامی خدمات حقوقی اعم از قبول وکالت، مشاوره و معاضدت پزشکان، کادر درمانی و پرسنل بیمارستان‌های اختصاصی تشخیص و درمان بیماری کرونا را با تأیید و اعلام آن وزارتخانه به صورت رایگان برای مدت شش ماه تقبل کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به لزوم افتتاح دادسرای انتظامی رسیدگی به تخلفات مرکز وکلای قوه قضائیه استان گفت: در این راستا پیگیری‌های لازم انجام و دو نفر از اعضای این کانون به عنوان دادیار به تهران معرفی شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..