امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم تشکیل قرارگاه خدمت رسانی به محرومان در یزد

امام جمعه یزد با بیان این که مشارکت عمومی در بحث مقابله با کرونا باید به عنوان فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به مردم جهان معرفی شود، گفت: تشکیل قرارگاه خدمات‌رسانی به محرومان با محوریت روحانیان، هیات امنای مساجد به خصوص امامان جمعه در استان یزد ضروری است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» با حضور در جلسه شورای ائمه جمعه استان که با موضوع بررسی تشکیل قرارگاه خدمت رسانی به محرومان و رفع چالش‌های پیش رو در استان تشکیل شد، اظهار کرد: ساماندهی و برنامه ریزی برای رفع چالش های ناشی از شیوع کرونا یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است و ما وظیفه داریم نسبت به این مهم برنامه‌ریزی اجرایی انجام دهیم.

 
وی راه‌اندازی قرارگاه خدمت رسانی به محرومان را در استان یزد ضروری دانست و افزود: جذب کمک خیرین و بررسی چالش‌های ایجاد شده باید در اولویت اجرایی این قرارگاه قرار گرفته و تمام مسئولان باید نسبت به انجام وظیفه در این مهم احساس مسئولیت کنند.
 
امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به همراهی مطلوب مردم و مسئولان این استان از ابتدای همه گیر شدن ویروس کرونا، گفت: کمک رسانی به محرومان و خانواده هایی که در جریان شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شدند باید تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.
 
ناصری یزدی با بیان این که مسئولان استان باید با تدبیری مناسب حمایت خیرین را به منابعی پایدار برای حمایت از نیازمندان تبدیل کنند، تصریح کرد: خدمت به محرومان و بررسی مسائل و مشکلات مردم با همکاری خیران و نظارت و پیگیری مستمر ائمه جمعه باید با قوت در شرایط کنونی صورت گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطرنشان کرد: حمایت خیرین و مشارکت عمومی مردم در بحث مقابله با کرونا باید به عنوان فرهنگ اصیل اسلامی ملت ایران به مردم جهان معرفی شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..