آغاز ترخیص قطعی کالا از گمرک بندرخشک پیشگامان

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از استقرار گمرک و شروع ترخیص قطعی کالا از این بندر تعاونی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز و یه نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، با تکمیل فاز نخست بندرخشک پیشگامان در مرکز جغرافیایی کشور در استان یزد و بهره برداری کامل از پایانه حمل ریلی در این بندر تعاونی، امکان ترخیص قطعی کالای تجار و بازرگانان از گمرک بندرخشک پیشگامان فراهم گردیده است.

محمدرضا شهسواری با بیان این که کلیه امکانات و شرایط لازم جهت حمل کالای تجار از بنادر دریایی کشور به بندرخشک و ترخیص آن از گمرک مهیا گردیده است افزود: بازرگانان پس از ترخیص کالای خود می توانند از خدمات انبارداری، سردخانه ای و حمل ریلی و جاده ای بندرخشک پیشگامان با شرایط و تعرفه مطلوب استفاده کنند.

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان به تفاهم کشتیرانی جمهوری اسلامی و بندرخشک به منظور دپوی کانتینر خالی در گمرک اشاره کرد و این امکان را در راستای تسهیل جابجایی و حمل کالای بازرگانان دانست.

شهسواری استقرار گمرک به منظور ترخیص قطعی کالا در بندرخشک را زمینه ساز سهولت در ترخیص کالا و ارسال از مرکز کشور به کلیه مقاصد داخلی و خارجی دانست و ابراز امیدواری کرد صادرات کالا به کشورهای همسایه از بستر فراهم شده در بندرخشک پیشگامان شتاب بیشتری بگیرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..