توزیع ۵۵۰ میلیون ریال بسته‌های غذایی بین نیازمندان بخش بهمن

امام‌جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه از توزیع تاکنون قریب ۵۳۰ بسته‌ی غذایی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان این بخش خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «رضا علیزاده»  اظهار کرد: با کمک‌های خیرین و موکب‌های اربعین بخش بهمن، تعداد ۵۳۰ بسته غذایی در مجموع به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان این بخش در حال توزیع است.

 
وی تصریح کرد: هم‌زمان با ایام نیمه شعبان و گرامیداشت میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج)، ۱۵ رأس گوسفند و یک رأس گوساله نیز به نیت ۱۴ معصوم(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت اباالفضل(ع) و به منظور سلامتی امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و همچنین دفع گرفتاری و بلا از مردم، در این بخش قربانی شد.
 
علیزاده با بیان این که این تعداد قربانی و حمایت خیرین از نیازمندان در یک بخش کوچک و محروم بسیار قابل توجه است، افزود: در این روزهایی که ویروس کرونا، تأثیرات منفی زیادی روی کسب‌ و کار مردم و معیشت آنان گذاشته است، این اقدامات معنوی از سوی خیرین برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شایسته تقدیر است.
 
امام جمعه بخش بهمن در پایان نیز خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی که شامل اقلام و مایحتاج اولیه مردم است، تحت عنوان «هدیه شعبان» در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..