اعتبارنامه نماینده منتخب یزد و اشکذر در مجلس اعطا شد

اعتبارنامه منتخب مردم یزد و اشکذر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس هیات اجرایی و نظارت این شهرستان به وی اعطا شد.

به گزارش یزدی نیوز۲۴ فروردین در مراسم اعطای اعتبارنامه نماینده منتخب یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بیش از هفت هزار نفر تحت عنوان عوامل اجرایی و دست‌اندرکار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر فعالیت داشتند که در نهایت «محمدصالح جوکار» با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده منتخب این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

 
وی با بیان این‌که انتخابات بدون کمترین مشکل و بر اساس مُر قانون برگزار شد، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌ها، امکان برگزاری جلسه‌ای با حضور همه دست‌اندرکاران امر نبود، به همین دلیل مراسم اعطای اعنبار نامه نماینده منتخب به حصور محدود دست اندرکاران و معاونان مرتبط فرمانداری برگزار شده است.
 
فرماندار یزد در ادامه از زحمات «سیدابوالضل موسوی بیوکی» نماینده فعلی حوزه انتخابیه یزد و اشکذر قدردانی و آرزوی توفیق و موفقیت در ارائه خدمت برای جوکار نماینده منتخب یزد داشت.
 
«عزیز الله سیفی» رییس هیئت نظارت شهرستان یزد نیز در پایان از همکاری عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: همواره مردم حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، اکنون وظیفه مسوولان است که این حضور را قدر دانسته و در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات جامعه گام‌های بیشتری بردارند.
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..