رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد خبر داد:

آغاز بکار طرح‌های عمرانی شهرداری یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با بیان این‌که حیات اقتصادی بسیاری از شهروندان مستقیم یا غیرمستقیم به طرح‌های عمرانی شهر وابسته است، از آغاز بکار طرح‌های عمرانی شهرداری یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن عباسی‌هرفته»  در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌ که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش خطر ابتلا به کرونا، ازشنبه ۲۳ فروردین فعالیت کارگاه‌های عمرانی شهرداری یزد آغاز می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های عمرانی شهرداری هم تحت تاثیر قرار گرفته، ولی سعی شده با مدیریت درست، این تاثیر به حداقل برسد و طرح‌های عمرانی جریان داشته باشد تا بتوانیم به شهروندان خدمت رسانی کنیم و روند تکمیل زیر ساخت‌های شهر با خلل جدی مواجه نشود.

 
وی با بیان این‌ که که حیات اقتصادی بسیاری از شهروندان غیرمستقیم و مستقیم به طرح‌های عمرانی شهر وابسته است، افزود: آغاز فعالیت طرح‌های عمرانی شهر از یک سو به دلیل معطل نماندن طرح‌ها و از سوی دیگر به دلیل این‌ که تعداد زیادی از کارگران روزمزد، استادکاران، رانندگان مصالح ساختمانی و صنوف دیگری که به این حوزه وسیع وابسته‌اند و در تعطیلی‌های اخیر دچار زیان شده‌اند، لازم است.
 
به گفته رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، شهرداری بزرگترین فعال عمرانی شهر است لذا سعی می‌شود با حداقل تاثیرپذیری منفی از کرونا فعالیت عمرانی شهر را ادامه دهد.
 
عباسی هرفته در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نبود پروتکل اختصاصی برای کارگاه‌های ساختمانی، شهرداری یزد با همکاری نهادهای ذیربط شیوه‌نامه تدوین فعالیت کارگاه‌های ساختمانی در شرایط بحران کرونا را تدوین کرده و عزم جدی در رعایت آن را دارد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..