رئیس کتابخانه های عمومی مهریز:

جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز آغاز شد

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز از آغاز دهمین دوره جشنواره رضوی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسعید قریشی  اظهار داشت: مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان خرداد ماه سال جاری اعلام شده و علاقمندان می‌توانند در سه بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و دو قالب فردی و خانوادگی با موضوع حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در این جشنواره شرکت کنند.

 
وی عنوان کرد: جشنواره رضوی در گروه سنی چهار تا ۱۲ سال برگزار می‌شود و منبع مسابقه نیز کتاب‌های گنبد خورشید، زندگی حضرت معصومه (ع) و ۱۰ قصه از امام هادی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده است.
 
قریشی بیان کرد: در قالب این جشنواره، پویش کتابخوان نیز در قالب فیلم پنج دقیقه‌ای معرفی کتاب برگزار می‌شود که حجم این فیلم‌ها باید ۷۰ مگابایت و به صورت افقی باشد.
 
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز عنوان کرد: فعالیت گروهی در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال در قالب نمایش نامه خوانی، جمع خوانی روزنامه و کتاب پذیرش می‌شود.
 
وی گفت: کتابخوانی جشنواره رضوی در گروه سنی نوجوان از کتاب‌ها ستاره من، نشانه‌ها و مژده گل برگزار می‌شود.
 
قریشی افزود: گروه سنی جوان و بزرگسال ۱۸ سال به بالا می‌تواند با خواندن کتاب‌های امام رضا (ع)، امام رضا (ع) و ایران، بر مدار آفتاب، شاهچراغ (ع)، خورشید رهنمای و حکمت‌های نقوی در این جشنواره شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: پویش کتابخوان در قالب داستانک نویسی شامل داستان کوتاه که دارای حداکثر ۵۰۰ کلمه از محتوای کتابهای این بخش است نیز در قالب جشنواره رضوی برگزار می‌شود.
 
قریشی ادامه داد: شرکت در تمامی بخش‌ها و قالب‌ها، از طریق ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.samakpl.ir و به صورت الکترونیک امکان پذیر است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..